Fliid Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 "Kit" for å flytte batteriet fra motorrom til bagasjerom, hvor finner jeg dette? Noen idè? Ikke interissert i å mekke til noe selv, så "lag det selv" svar er uønskelig MVH Fliid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 du må uansett mekke legg en vanlig strømkabel bak ikke værre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 finn en org 325, og hent ut delene, "julenissen" her på forumet har en delebil stående i Bergen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 og så må du skaffe deg et deksel for å ha over batteriet der bak. finner du sikkert lett hos en hugger. er jo standard på alle med sekser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 det er standard på 325 og deksel? hmm, er ikke vist deksel hos GS... http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /14724.gif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 Ja, stemmer det.. Men ok, da får jeg mekke Er ikke deksel over batteriet bak på 325, er ivartfall ikke en orginal del. MVH Fliid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 har deksel på min, men det er m3. skal sjekke litt. må være standard på et hvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 he he, var litt rask der, så ikke at det var e30 fant forøvrig ikke det dekselet til e36 heller da. mitt er hvertfall org, så nå skjønner jeg ingen ting.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 Hehe. Jeg ville ikke tenkt så veldig over det Mitt "Problem" er løst å du har deksler, verden er atter en gang god;) MVH Fliid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå