Gå til innhold

hella angel eyes vs ikkje hella angel eyes

stian89
 Share

Anbefalte innlegg

Disse ser veldig ut som Delight sine AE. Har dem på min bil (http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4 ... c&start=45), og må si de ser bra ut. Eneste minuset er at det ikke er mulig å se ringene i lyktene før det er blitt ganske mørkt ute. Dette er naturligvis et stort minus når du først kjøper AE :lol: Vil du ha ringer som lyser sterkere bør du kjøpe ettermonterings-kit eller noe dyrere som f.eks. Hella sine lykter.

Det som er positivt med disse lyktene er at du har blinklys og hovedlys i ett, noe ikke alle andre har. Med mørk bil blir det veldig fint med de lyktene som har mørk reflektor. Lyset på dem er ganske hvitt, så det gjør seg med xenon i tåkelys med tanke på råning :) Har hatt mine i noen mnd til nå, å de dugger ikke enda hvertfall. Desverre har de ikke høydejustering fra kupe, noe jeg regner med Hella har på sine. Det er forresten mulig å sette inn noen ekstra lys (dioder) på denne lykten. Ser litt spesielt ut, men alle har sin smak...

Uansett, lyktene er pene de, men vil du ha ringer som lyser godt på dagen også er ikke dette noe for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hella sine, og er knall fornøyd.

Super bra lys, AE lyser bra, og man ser de hele tiden, og de holder seg fint, vært på bilen i minst 2 år, og ser like gode ut som nye.

Eneste jeg savner på mine er xenon lys, men det SKAL jeg ha senere.

Bilde, se til venstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener de hella AE uten xenon er litt annerledes lys i ringene enn de med!

De med xenon tror jeg er litt blåere, men dette er jeg ikke helt sikker på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...