stian89 Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 hei lurte på litt hjelp, er det stor forskjell på hella sine angeleyes og evt disse: http://carzone.dk/shop/bmw-e36-krom-3093p.html er hella verdt å betale 2200kr meir for? takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 håper ikke det for min bror bestilte nettopp 2 ikke-hella angleeyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Disse ser veldig ut som Delight sine AE. Har dem på min bil (http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4 ... c&start=45), og må si de ser bra ut. Eneste minuset er at det ikke er mulig å se ringene i lyktene før det er blitt ganske mørkt ute. Dette er naturligvis et stort minus når du først kjøper AE Vil du ha ringer som lyser sterkere bør du kjøpe ettermonterings-kit eller noe dyrere som f.eks. Hella sine lykter. Det som er positivt med disse lyktene er at du har blinklys og hovedlys i ett, noe ikke alle andre har. Med mørk bil blir det veldig fint med de lyktene som har mørk reflektor. Lyset på dem er ganske hvitt, så det gjør seg med xenon i tåkelys med tanke på råning Har hatt mine i noen mnd til nå, å de dugger ikke enda hvertfall. Desverre har de ikke høydejustering fra kupe, noe jeg regner med Hella har på sine. Det er forresten mulig å sette inn noen ekstra lys (dioder) på denne lykten. Ser litt spesielt ut, men alle har sin smak... Uansett, lyktene er pene de, men vil du ha ringer som lyser godt på dagen også er ikke dette noe for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian89 Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 hmm,takk for raskt svar Ad|oS . viss det har seg sånn at andre AE enn hella sine har dårlig lys i ringen rundt er jo det lite kult nesten som det e verdt 2k meir då muligens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Er de orginale lyktene dine pene kan du jo kandle ettermonteringskit. Litt arbeid å sette i, men blir veldig bra. Trenger ikke vær så dyrt heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian89 Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 ja,såg det at du må jo ha blinklys på sidene og på hella sine XD, blir jo over 5k då peiling om fk sine AE duger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Er vel mange som har klaget over fukt i FK sine lykter generelt, men det er et problem på de aller fleste uorginale lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian89 Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2007 kunne nokn anbefale meg angel eyes merke? helst med sort bakgrunn i, og ringen må lyse blått og ikkje gult sånn som FK sine. sliter enormt med å velge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Jeg har prøvd alle typer og merker men Hella utmerker seg på kvalitet Men de andre er helt greie de også, vil tro att hella holder seg penere lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 de på bildett skal være sonar. lyser faktisk ganske blått om dagen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian89 Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2007 noen som har testet disse? http://www.czt.no/catalog/product_info. ... ts_id=2854 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Chrzz her inne har vel de siste der. Uansett er Hella endel bedre kvalitetsmessig enn alt annet. Hella og BOSCH leverer org til BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Jeg har disse: http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 4&type=new Når jeg ser de på bildet synes jeg ikke de ser noe bra ut, men etter å ha sett de "real life" er jeg kanonfornøyd Nesten som jeg vurderer å ta de av bilen når jeg skal selge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 jeg har hella sine, og er knall fornøyd. Super bra lys, AE lyser bra, og man ser de hele tiden, og de holder seg fint, vært på bilen i minst 2 år, og ser like gode ut som nye. Eneste jeg savner på mine er xenon lys, men det SKAL jeg ha senere. Bilde, se til venstre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener de hella AE uten xenon er litt annerledes lys i ringene enn de med! De med xenon tror jeg er litt blåere, men dette er jeg ikke helt sikker på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå