02dag Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 Og hvor mye CO2 slipper den ut? Vurderer og importere en slik. Hvis modellguiden her på bimmers.no hadde hatt data for vekt og CO2, hadde den vært nyttig.
vidarius Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 fant litt teknisk data fra en invidual m5 Technische Daten: Gewicht: - Leergewicht kg 1795 - Zulässiges Gesamtgewicht kg 2290 - Zuladung kg 570 - Zulässige Achslast vorn/hinten kg 1105/1225 - Zulässige Dachlast kg 100 Fahrleistung: - Höchstgeschwindigkeit km/h 250 - Beschleunigung 0–100 km/h s 5,3 - Beschleunigung 0–1000 m s 24,1 - Elastizität 80–120 km/h im IV. Gang s 4,8 Verbrauch: - Städtisch/Außerstädtisch/Insgesamt L/100 km 21,1/9,8/13,9 - CO2-Emission g/km 336 - Tankinhalt ca. 70 L
02dag Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Skrevet Juli 26, 2007 Ok det betyr altså at du må ut med ca 375000 i avgifter til den norske stat i tillegg til kjøpesummen på omtrent 120000. Heia Norge
///MoePower Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 "kjøpe norsk vrakbilkarosseri, skjære ut serie/rammenummer og sveise påplass i nybil" Enten fra orginal slik bil, eller fra en mindre type, for alle delene er jo der, så burde bli en smal sak å få godkjent som "ombygd", da selvfølgelig må man jo ha litt dokumentasjon på at delene er de rette, selv om de aldri har vært bytta..
hagenisse Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 Ok det betyr altså at du må ut med ca 375000 i avgifter til den norske stat i tillegg til kjøpesummen på omtrent 120000.Heia Norge + moms på kjøpesummen og frakta hjem - og for 120.000 har M5'en trillet laaaangt.
javewl Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 "kjøpe norsk vrakbilkarosseri, skjære ut serie/rammenummer og sveise påplass i nybil" Enten fra orginal slik bil, eller fra en mindre type, for alle delene er jo der, så burde bli en smal sak å få godkjent som "ombygd", da selvfølgelig må man jo ha litt dokumentasjon på at delene er de rette, selv om de aldri har vært bytta.. ;P
02dag Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Skrevet Juli 26, 2007 + moms på kjøpesummen og frakta hjem - og for 120.000 har M5'en trillet laaaangt. Neida, ikke så langt. Her har vi en 1999-modell med 87000km(hvis det er riktig da), sjekk den herlige fargen. Og jeg hadde regnet med momsen i den summen jeg sa. http://www.mobile.de/SIDvPrCIfUkVR1qyridRAzPKg-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1185479187A1LsearchPublicD1100CCarX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B39%81f-t-vCaMIMiMkQuRDSeUnVb_X_Y_x_yrdsO~BSRA6D1100F100000B46D3500BGND2002CPKWA0HinPublicA2A0E80400A0D1999A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=1&id=11111111270108861&
hagenisse Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 Jøss, den hadde jeg vært skeptisk til. Hehe. Men snodig.. jeg betalte mer for Z3'en min i tyskland...
BoSJo Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 Gesamtkilometer ca. 150 Tsd Total kilometer ca. 150.000 Står ikke hvorfor der er opgitt 2 forskjellige kilometerstande. Den har skilte med rød skrift, er vel en form for grænse skilte så der er nok ikke betalt Tysk avgift på den. Kan forklare den lave pris. Service hefte burde vel kunne avklare hvor mange Km den egentligt har kjørt.
02dag Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Skrevet Juli 27, 2007 Jeg hadde ikke sett det med gesamtkilometer, men uansett det finnes flere i denne prisklassen, som har gått rundt 150000. denne på 90000km var bare ett eksempel. 150000 er ingenting på en tysk autobahn, med mindre han har kjørt 150000 i donuts da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå