Gå til innhold

E-30 325i M-technik 2 org.1988


sportevo 3
 Share

Anbefalte innlegg

40 lapper er nok for mye, ja. For 40.000 kr så får du en strøken E30 325i M-Tech II i Tyskland (kanskje med skinninteriør også).

Kunne du kommet med et par eksempler fra Tyskland her?

Ikke pr. dags dato, nei. Men jeg har fulgt med på diverse tyske bruktbilsider ganske lenge, og har sett flere nok så strøkne facelift 325i M-Tech'er for rundt 40.000 kr (kanskje litt mer når den passerer grensa til Norge, men jeg sa i Tyskland). De jeg har sett til den prisen har derimot blitt solgt fort. Vil uansett si jeg overdrev litt ista. En strøken M-Tech II til 40.000 er ikke umulig, men ikke regn med at det dukker opp en i løpet av natta (eller kanskje en dukker opp i natt, men er solgt innen du sjekker mobile.de kl 08.00 i morgen). Men vil si du kan få en relativt strøken en til den prisen, i hvert fall.

Beklager at jeg sporer av tråden din, Fredrik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 lapper er nok for mye, ja. For 40.000 kr så får du en strøken E30 325i M-Tech II i Tyskland (kanskje med skinninteriør også).

Kunne du kommet med et par eksempler fra Tyskland her?

MIN

34tusen eks moms på 5700 så ca 40 tusen.. (Dog uten engangsavgifter)

rustfri mtech 2 med 114 på tellern. bare sån btw.

tro meg, fant mange strøkene til under prisen av min, min lå faktisk ganske høyt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m-tech 2 ligger høyt i tyskland oxo,så på mange når j var i tyskland!denne bilen er bra stand,har veldig lyst til å lakke den å få den støken,men har desverre ikke tid.håper noen kommer med seriøse bud som vil ta vare på den,så ikke d blir dele bil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 lapper er nok for mye, ja. For 40.000 kr så får du en strøken E30 325i M-Tech II i Tyskland (kanskje med skinninteriør også).

Kunne du kommet med et par eksempler fra Tyskland her?

MIN

34tusen eks moms på 5700 så ca 40 tusen.. (Dog uten engangsavgifter)

rustfri mtech 2 med 114 på tellern. bare sån btw.

tro meg, fant mange strøkene til under prisen av min, min lå faktisk ganske høyt den.

Mitt inntrykk er at strøkne E30er generelt ligger høyt i pris i Tyskland for tiden. Spesielt biler med km stand under 100 000. Det finnes vel ikke lenger "billige" strøkne E30er i Tyskland heller, i likhet med i Norge. Prisen på disse bilene er på vei opp.

Til sammenlikning fant jeg et par M3 E30er i går kveld, og i denne avdelingen er prisen kraftig på vei opp. Starter på rundt kr 12-13000 Euro for kurante biler med grei km stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøkne E30 med lav kilometerstand har jevnt og trutt økt i pris i Tyskland, og det finnes kjøpere på de, så skal man få tak i en sånn til en riktig pris så må man være rask. Men spanderer man på seg 40.000,- inkl norsk mva så er det ikke noe problem å finne en bra bil.. Vet jeg det meste om..... Biler med mangler og "høy" kilometer får man derimot forholdsvis rimelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...