Sir Hofstad Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 1992 E34 520IAT,importert 2001,dobbelt takluke. Historikk: byttet denne i den -84 E30 320en jeg kjøpte for 1700 og pusset opp. Var byttet motor (165K), men bilen gikk i nødprogram og etter 2 verkstedbesøk på tilsammen 12 uker og 40K i regninger ble det konstatert at girkasse ikke var tilkoblet Bilen var i original tilstand når jeg fikk den. Upgrades: Godkjent senket 40/30 Cobra suspension kompl sett. Powerflex,alt nytt i oppheng. Tårnavstiver. Racingskiver. D58 med 225/40R18 og 255/35R18, 8,5 og 10". Alarm med fjernstart, startsperre og STORT horn. Carputer med 8" touchscreen,mapmonkey osv. Stor OBC komplett. Soundsystem med Infinity Kappa Perfect front. Sony CDX M-770R M5 ratt. Polert alu rundt girspake. Facelift innebelysning. Electrochrome aut. nedblendbart ryggespeil. 540 fanger. M-tech sideskjørt. Lakkerte dørhåndtak.
Glenno Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 Nydelig bil det der Ske1eton. Likter fargen og senkingen godt. Er det ikke side blinkere på denne, eller kom det på seinere mod? Den dvd skjermen virket litt stor men det er nå bare mitt inntrykk da.
S.Hafsmo Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 Sabla fin bil! spesielt felgene og frontfangeren. den så da lav ut til å bare være 40/30? har du valset hjulbuer bake?
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 Veldig fin bil Likte felgene, passet veldig godt
Sir Hofstad Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Skrevet Juli 26, 2007 Glenno: 8" touchscreen, ser kanskje litt stor ut på bilde. Brukt mest til mapmonkey og fotoboksvarsling på langturer, plassert SVÆRT behagelig for sjåfør... Bilen er importert uten sideblink, og gått gjennom alle PKK siden 2001 uten anmerkning, men må innrømme at jeg sjekker med verkstedet (hvis jeg må bruke et nytt) om de vil anmerke. Har liggende blinklys men har ikke hjerte til å begynne å kappe hull i skjerm. Stuff04: komplett sett fra Cobra suspension med doble gassrørsdempere, tok nesten 3 uker å "sette" bilen etter montering. Reell senking dette da. Og takker for "komplimenter" Har vel rundet 100K i utgifter nå, og ennå gjenstår en del.
Steffan C Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 Nydelig Touring du har Ske1eton . Meget pent med lakkerte dørhåndtak og denne senken. Men jeg ville hatt hvite/røde baklykter til denne sølvfargen, facelift front og M5 bakfanger .
Sir Hofstad Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Skrevet Juli 26, 2007 Steffan C: lett å finne rød/hvite baklys da... hadde liggende et ekstra sett så tenkte jeg fikk prøve med noe spray... Facelift front (V8 panser, grill osv) solgte jeg. Hadde klare planer for montering, men denne bilen skal ha den originale fronten mener jeg. Samme med shadowlinelistene,klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal montere dem. Bakfanger vet jeg ikke ennå. Er andre viktige oppgraderinger først, men skal å hente noe interiør så får se hva jeg plukker med.
Steffan C Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 Hehe, ikke så lett å få tak i hvite blink nei. Men tror Radicast lager de på bestilling!? Tror og at denne hadde kledd shadowlinelistene .
ingard Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 Jeg ser tre ting utenom en knallfin e34 Smal front, ikke hvite/røde baklamper og to små blå lys Men ellers helt perfekt, en m5 bakfanger ville gjort den komplett! Masse nydelige e34 som plutselig dukket opp i denne tida..
Sir Hofstad Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Skrevet Juli 26, 2007 Steffan C: tror jeg sjekket med radicast rundt juletider, men fant ikke ut noe. Shadowline vet jeg ikke ennå, spørs om jeg monterer ved bytte av interiør da jeg har komplett sett ute og inne. Ingard: Bruker Led i park da jeg synes det er noe drit å bytte pærer, og det gir finere lys. Kjøpte annen sort sist og da ble det mer blått ja... har "laget" meg et sett med enkle AE,ring bare i indre lyskaster, men koblet på så var det jaggu mer blåfarge det å, men får se om jeg prøver dem på. Rød/hvite har jeg gitt forklaring på, men synes kanskje det er litt spes med mørke. Og denne skal ha "smal" front, og prefacelift speil, hadde facelift komplett men valgte altså å selge det rimelig til en som hadde lyst på det. Grunnen er så enkel som gode minner med E30, hvis noen forstår det....
Stephan.s Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 Vet ikke om jeg sa hvor herlig bilen din var når jeg var hos deg Johnny, men jeg vil rangere bilen din blandt de topp 10 e34 jeg hittil har sett her til lands En liten ting jeg merket meg var endestussen. Med så mye sølv/chrome fra før synes bilen din fortjener en chrome endestuss.
Sir Hofstad Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Skrevet Juli 26, 2007 Så du det ble bra med skjørtene? Linjene på bilen ble helt annerledes. Ny eksos er blant første prioriteringer, mye pga at bakpotte begynner å bli litt brun oppe på yttre deksel. Skal gjøres mer med den, og håper økonomi sier at den kan være ferdig neste sommer. Helt sprøtt vet du, for det jeg har brukt på denne kunne jeg hatt en fin M5...
Glenno Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 Glenno: 8" touchscreen, ser kanskje litt stor ut på bilde.Brukt mest til mapmonkey og fotoboksvarsling på langturer, plassert SVÆRT behagelig for sjåfør... . Okej, så ut på bilde som den kunne stå litt i veien for utsikten til sjåfør som første inntrykk. Hehe, ikke så lett å få tak i hvite blink nei. Men tror Radicast lager de på bestilling!? Tror og at denne hadde kledd shadowlinelistene . Angående hvite blinkere bak sa de på gsbilder avd oslo for noen uker siden at gs hadde bestillt produksjon av andre blinkere til touring til e34. Om dette kommer gjenstår se. Hva angår smale fronten og front fanger syntes jeg dette var reint og pent.
Arild G. Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 veldig fin e34 dette ja. utrolig hvor mye bedre det ser ut når en får på disse sideskjørta ja. spesiellt på lyse biler. eneste som er feil utseendemessig nå (i mine øyne) er øyelokka. ellers en veldig pen bil har du montert de "540 luftinntaka" nede på frontleppa selv? enkelt å få til? synes også den ser lav ut forran for å vere senket bare 40mm. jeg monterte nye dempere og fjører fremme på min e34 i dag 50mm og synes fortsatt at den er veldig høy. målte ikke før, men nå er det ca 17cm fra under frontleppa og ned til bakken. håper den siger en del til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå