Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

stemmer det, vare en mail der det ble skutt ett produkt og skrytt av ett anet er ikke noe mere en det. ironien ligger vel i at det er mye av det samme, ser jo at det skjønnes hva det er snakk om. :wink:

Står ved mine ord jeg..

Skrevet

Har aldri handlet hos kimmit, men synes han virket veldig ok å prate med... Så hvis dette stemmer er det jo veldig synd..

Er som regel/alltid mange sider av en sak, så håper det ordner seg for dere :)

Skrevet

Får ikke sitert det grunnet att en bruker her har redigert innlegget sitt, men det å skylde på at pakken har blitt stjelt av posten, for han som jobber på det lokale postmottaket er bil intressert så han stikker av med alle delene :P

Blir for tynt altså.

Har sendt endel pakker opp igjennom livet, og posten har aldri stjelt en eneste pakke av meg. Men at det skal skje en enkelt person flere ganger, det skakke være mulig det vet du.

Skrevet
Får ikke sitert det grunnet att en bruker her har redigert innlegget sitt, men det å skylde på at pakken har blitt stjelt av posten, for han som jobber på det lokale postmottaket er bil intressert så han stikker av med alle delene :P

Blir for tynt altså.

Har sendt endel pakker opp igjennom livet, og posten har aldri stjelt en eneste pakke av meg. Men at det skal skje en enkelt person flere ganger, det skakke være mulig det vet du.

jeg har fått brevpakker stjålet flere ganger .. men aldri vanlige pakker med pakkesporing..

så er nok noen lure postmenn ute å går..

er blant annet dvd-filmer, og diverse andre småting som folk generelt har lyst på.. :/

Skrevet

kan bekrefte at pakker er stjælt rett som det er.. kjører i nor cargo systemet.. som nå å er posten.. vi og posten har samme scanning system for pakker.. er ikke værre en å la være og scanne inn en pakke og ta den om man vil.. har tatt et par karer på fersken i det de har røket med et par laptopper.. så kjelltringer finner du over alt.. men scannerene våres sier jo hvor pakken har forsvunnet.. for eksempel visst den er regget inn på en terminal i bergen men aldri derfra.. å er vanskeli og finne synderne på en terminal med 100 ansette +++.. grunnen til at e tok disse karene på fersken var at pallen skulle til ålesund og dem lastet oslo.. så lurte på ka i faen dem hadde på mitt felt og gjøre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...