Gå til innhold

10" Basskasser (Perfekt til e36 cab!) Selges

Anbefalte innlegg

Skrevet

EDIT:

Forsterker, subber og kondensator er solgt! Kassene er fortsatt til salgs ;) til høystbydende :)

Kassene er spesialbygd for bagasjerommet i e36 cab og spiller veldig bra! Har alt av plater osv fra bagasjerommet så det kan følge med hvis noen ønsker å bygge det likt som jeg hadde det:

bagasjeromferdigmn8.jpg

Skrevet
Hva er høyden på kassene? lurer på om disse passer i min E30 cab :)

mener de er 24cm bak og 27cm foran. De er bygd skrå bakover slik at de skal kunne gå inn helt bak. Tror de skal passe. Skal til Oslo neste helg så kan ta det med nedover så du kan kjøre og hente det hvis du er interessert. Sparer frakta da ;)

Skrevet
hei. Måtte bare spørre, var noe kjent med mexos, er ikkje tilfeldigvis julian? ;)

Stemmer bra det ;) Hvem er du? Send pm så slipper vi rot i salgstråden min.

Kassene er forresten profesjonelt bygd av en trevarefabrikk og i Mdf.

Skrevet
hvor mye for bare subbene?

med eller uten kasse? 1400kr uten kasser, 2200kr med kasser.

2000 for begge med kasse ink frakt, så tar jeg de.

Skal få de for 2000kr, men du må betale frakt selv. Ikke mitt problem at du bor i Bergen :wink::lol: Har en Svigerfar på Bømlo som jeg skal treffe neste helg som jeg kan sende de med hvis du heller vil hente de der? Men blir vel fort samme pris som frakt når du må ta båt med mindre du har sånn månedskort på snøggbåtene?

Skrevet

Jeg kan skjekke opp frakt på mandag :) Men tipper ca 300kr. Er sikkert std. norgespakke med vekttillegg elns. Skal finne det ut eksakt :)

Skrevet

altså 2200 ink frakt :P

men jeg skal på ferie på torsdag, så hvis du sender de nå blir de bare sendt i retur.

blir vekke i 2 uker, har du mulighet til å holde de av til da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...