tuned Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Noen som har kompressor liggende eller vet om en som skal selges? ny eller brukt til en 1999mod bmw e46. helst med monterings brakkett. Er også inntr i tips om noen som kan skaffe dette nytt til en rimlig pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Ta et lite søk på forumet her, så finner du mange andre som holder på med dette. Hvis jeg ikke tar helt feil er har ESS et kit som en del bruker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2007 har større dyser , programvare,interooler rør osv.. men selve mangler selve kompressoren og monterings brakketten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 har funnet disse som selger nye: -koed.dk -ess tuning.com -kimmitsport.no -turbofun.no noen som vet om flere som selger? eller noen som har en brukt en? (er en m52 motor den skal brukes på) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet August 8, 2007 Forfatter Share Skrevet August 8, 2007 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 vanskelig å få tak i brukt..da nesten alle som kjøper dette ikke kunne tenke seg å demontere kittet igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet August 9, 2007 Forfatter Share Skrevet August 9, 2007 det er vel ikke så mange som demonterer det igjen nei:( Kan kjøpe nytt også jeg, men prøver å finne best mulig pris så klart. En asa tm 15 er vel kansje det jeg jeg har mest lyst på. (hvordan var du fornøyd med kompressor effekten på z3`n din?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Må kjøpe kompressor og reimhjul som passer programvaren din da.. motor mapping er ikke gjort på tilfeldigheter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet August 11, 2007 Forfatter Share Skrevet August 11, 2007 er programert for 8psi ladetrykk og skal kjøre det vesle jeg kjører med det i sommer , Men regner med det blir flere modifikasjoner på motor i vinter og en ny program vare og håper å kunne bruke samme kompressor videre. Er flere merker merkere som kan være akuelle, har bla kikket litt på rotrex som turbofun.no selger her i norge, ser ut som skikkelige saker det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Schmiedmann selger Infinitas-kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå