Halvor89 Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 Heisann. Jeg har et heller merkelig problem. Etter kjøring på grusveg(det er KUN da jeg har merket det) så forekommer det av og til at det kommer noen sånne rare klakkelyder i BMWen. Virker som det er en plass under der jeg sitter. Kan dette være småstein fra grusveien som samler seg oppunder plastikkdekslene under bilen og kommer i kontakt med mellomakslingen eller noe ? :/ Gi meg tips, da blir jeg glad. Vurderer å ta den opp på bukk en dag og sjekke under, men vil høre noe om hva det kan være først!
T.R.Melum Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 Muligens støttestaget til demperen som er defekt. Eller en eller flere defekte foringer.
vegard89 Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 kan være bærebrua foran bmw har lett for å bli fort slitt der.. sjekk foringene.. eller mulig du må bytte di... hvis det først har skjedd nå? så kan det være det;)
Spinner Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 På noen modeller kan det samle seg småstein i bremseskjolda...
Halvor89 Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Skrevet Juli 26, 2007 Ja, men husk her at lyden kommer vanligvis etter jeg har kjørt på grusvegen. Når jeg kommer på asfalt igjen bilen er i fart, det er da den kommer ! Kjører jeg kun på asfalt over lengre perioder så kommer det ikke. Så jeg syns det virker som at det kan være no grus som samler seg non plass eller noe. Men som sagt, jeg veit ikke sikkert ! Og det er heller ikke alltid at lyden kommer etter kjøring på grusveg..
lillepål Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 På noen modeller kan det samle seg småstein i bremseskjolda...hvis det kommer en skrape-lyd også, sammen med den lyden du snakker om, så er jeg enig med "Spinner" her.Veit ihvertfall at e39 er veldig utsatt for detta....
aloebiz.net Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 Også får du noen rare lyder når du kjører i dumper ellers også.. har en tendens til å legge seg småstein inni et hulrom i bremseskjoldet.. Den lyden høres kun fra utsiden eller hvis du kjører med vinduet oppe...
bmw-320i Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 få den på ein bukk du og se etter det med stein. men merke du desse lydane når du kjører på asfalt der det er mye humper? viss ikkje så skjekk etter plasser under bilen er småstein kan legga seg.
Halvor89 Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Skrevet Juli 28, 2007 Jau. Skal få den på bukk en dag. Men lyden høres når du har vinduet igjen og. Og det er under bilen det er. Veit åssen lyden er når det er stein i bremseskjoldet så det er ikke det det er snakk om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå