Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å rydde i "delelageret", og hvis det er noen som trenger noe spesielt får de varsle.

DSCI0054.jpg

Vifte til varmeapparat

DSCI0055.jpg

relebokser,styreenheter,org forsterker,PDC styreenhet og sensorer.

DSCI0056.jpg

Deler til 2 soners klima, bla motstand/sverd og betjeningspanel

DSCI0057.jpg

Deler til bakluke på touring,spyledyse,motor til bakre spyletank og motorer til takluke.

DSCI0058.jpg

Metall og plast vifte til AC

DSCI0059.jpg

Vannventiler med høyttrykkspumpe,Stor kjørecomputer med hendel,telefonkonsoll,horn og sånn til å lime på deksel rundt girspake for å legge ting i,sideairbag kompl med deksel og sensor.

DSCI0061.jpg

LMM,induction-kit alu,sportsluftfilter,kompl bensinpumpe med giver,belg 540,ny type bremsevæskemåler kompl.

525Innsug til M20 komp med manifold (SOLGT),pynteslanger til motorrom i Alu m/blå skruer.

Fortsetter å rydde i morgen :D

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Beklager, har egentlig kastet mesteparten av deler jeg hadde til M20.

Har ei kasse igjen med vannpumpe,motorfester,noe bolter,pakninger osv som gies bort til den som kommer og henter.

Kan legge ut info på det når jeg er ferdig.

Kan prøve å hjelpe deg å få tak i veiv.

Skrevet

Har du stor OBC i bilen fra før?

Hvis ikke må du sjekke at du har ledningsnettet til den, og gjerne sende meg VIN på bilen (7 siste siffer i cassinr).

Mulig jeg må bygge om denne for å få den til å passe bilen din.

Skrevet
Du har ikke en viskosekobling?

F&S (Sachs) blir det ser det ut til...

Dobbelt så dyr som Behr.

Trenger bare koblingen?

Tingen er at jeg tror min en ødelagt/dårlig, så du må gi meg en fornuftig pris.. Nei, du trenger ikke dele den fra vifta.. Vi snakker 520iA m50 u/ac her ja? (kanskje samme til mange e34?)..

Edit: Skal til å kjøpe ny sentrallåsemotor til førerdøra (bilen vil ikke åpne seg derfra lengre), samt liten OBC og styreskinne til førervindu.. Sånn at du vet det :)

Er så vanskelig å gjøre handel nå for tida, er på kystvakta i 6 uker til. Men undersøk litt, for jeg skal ha dette uansett. :)

Skrevet

(Så det etterpå at jeg skrev den F&S er dobbelt så dyr som Behr, MEN det gjelder altså ny...Jeg tar mindre enn jeg har har betalt for dem selv, ca 400, men da med garanti på at de virker. Tester alt før jeg sender og bruker en del tid på det bla).

Har du avtale på resten?

Enklest om jeg får VIN på biler dere skal ha deler til.

Hvorfor lurer du på om vifta di er defekt?

Skrevet

Kvalaracing: Har lister til Sedan og touring.

Sedansettet mangler 2 dører, men har yttre og indre komplett med vinduslister på de 2 som er. Ikke noe å sende i posten pga utforming på hovedlister. Trenger VIN på bilen for å sjekke at OBC passer. Komplett sett med hendel...

Skrevet
(Så det etterpå at jeg skrev den F&S er dobbelt så dyr som Behr, MEN det gjelder altså ny...Jeg tar mindre enn jeg har har betalt for dem selv, ca 400, men da med garanti på at de virker. Tester alt før jeg sender og bruker en del tid på det bla).

Har du avtale på resten?

Enklest om jeg får VIN på biler dere skal ha deler til.

Hvorfor lurer du på om vifta di er defekt?

Resten blir bestilt fra koed/gsbildeler, fordi jeg må ha det. Vifta går utrolig sakta på varm motor, nesten ikke noe luft fra den. Bilen koker på tomgang.. Btw, så trenger jeg kanskje tempmåler i radiator og hvis du har instrument til 520IA 24v hadde det vært fint.. :)

Skrevet

Hva er delenummeret på den LMM'en?

Og er det "induction-kit" noe for å bedre plasseringen av sportsluftfilteret, eller er det turbo/kompressor-relatert?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...