Jokke Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 har fått kjøpt meg en bbs front til en e28.., men den har vert lakert flere ganger og ser helt jævli ut med steisprut osv.. lurer på om plasten fangeren er laget av tåler lakk/malingsfjerner for å gjøre jobben litt enklere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2007 opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Prøv et lite område (Som ikke sees så godt) først. Mener jeg har gjort det før. Det gikk bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 malingsfjerner er ganske sterkt men det går vel ikke gjennom plast. det fjerner dog lakken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-320i Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 er berre å kjøra på men å fjerna det. men skal du ha vek lakken? så vil eg heller råda deg til å pussa det vekk med papir. pga du må pusse det før du lakke det alikavel. men lakk/maligs fjerner går ikkje inn på plasten og skade en eller noka. har jobba med det i fleire år så dette treng du ikkje å stussa på nå lykke til med fronten:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2007 takk for svar! det som er probemet er at fronten har vert lakka mange ganger, d ser faktisk ut som den har vert malt med bengalakk eller noe siste gangen.. i tilleg er lakken sprukket over alt, så jeg tenkte det kunne være like greit å få bort alt av gammal drit å begynne på nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå