Nordz Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Har en M20B20 motor med rådebank og gåen topp pakning.. Har lett etter ny motor en stund nå, men har egentlig ikke funnet noe i bra stand til bra pris. Så jeg vurderer å kanskje fikse den motoren jeg har, siden den i utgangspunktet var i bra stand. Vurderer å kjøpe turbokit, så vil helst ikke kjøpe en ihjælkjørt motor som ryker i stykker med en gang da.. Men vil det lønne seg å fikse den jeg har egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Hvis du gjør jobben selv så vil jeg vel tro det kan være en idé ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Har en M20B20 motor med rådebank og gåen topp pakning..Har lett etter ny motor en stund nå, men har egentlig ikke funnet noe i bra stand til bra pris. Så jeg vurderer å kanskje fikse den motoren jeg har, siden den i utgangspunktet var i bra stand. Vurderer å kjøpe turbokit, så vil helst ikke kjøpe en ihjælkjørt motor som ryker i stykker med en gang da.. Men vil det lønne seg å fikse den jeg har egentlig? Hviss du skal ha turbo så anbefaler jeg at du overhaler hele greia, og samtidig dreier av stempla. Hviss ikke så kjøp deg en brukt motor! Det blir dyrt med nytt slipesett, topp pakning og strekkbolter. Pluss at det garantert dukker opp noe annet du ønsker å bytte mens du er i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordz Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2007 Okei! Takker for svar! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå