erlend_p Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 tror ikke jeg hadde lagt ut så mange bilder av bilen min hvis det var så mye rot i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 oh my god... jeg hadde da rydda litt i bilen før jeg hadde knipsa disse bildene.. hehe. og masse romskip-brytere, lurer på hva dem gjør.. katapultsete kanskje? se på rattet, så ser dere på vinkelen på hjula.. noe som ikke stemmer? =) (hvis bildene er tatt på samme tid da) ellers grei bil da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Pen og vellholdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 hadde ikke bare rydda før jeg skulle tatt bilder av noe sånt... eller når jeg tenker meg om, så hadde jeg ikke tatt bilder av den, for den var jaggu stygg... ødelagt en E30... synd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 O.T. Men "Quattrokiller" skulle ikke du sende meg noen spacere??? Hvis du ikke gjør det likevel, så setter jeg veldig pris på om du gidder å si ifra..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 O.T. Men "Quattrokiller" skulle ikke du sende meg noen spacere???Hvis du ikke gjør det likevel, så setter jeg veldig pris på om du gidder å si ifra..... Han var i Tyskland fredag og lørdag hvertfall (ferietur tror jeg), sikkert derfor han ikke har sendt dem enda. Send ham en PM, så ser han det når han kommer hjem. Det hender at han er litt distre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 O.T. Men "Quattrokiller" skulle ikke du sende meg noen spacere???Hvis du ikke gjør det likevel, så setter jeg veldig pris på om du gidder å si ifra..... Han var i Tyskland fredag og lørdag hvertfall (ferietur tror jeg), sikkert derfor han ikke har sendt dem enda. Send ham en PM, så ser han det når han kommer hjem. Det hender at han er litt distre... Ok.Har ventet på dem i drøye tre uker serru, og sendt flere pm, så var derfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 e det mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå