andy89 Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 hei, har hørt at når du har grøftelys skal det være en knapp på venstre side. men den er ikke i denne bilen. betyr dette at jeg må legge opp ledninger og knapp og alt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Hvilken bil er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Er ihvertfall sånn på e36 at mangler du den knappen må du legge opp alt. Det må jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy89 Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2007 oi, e36 ja. er det mye arbeid ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 oi, e36 ja. er det mye arbeid ? Du får kjøpt sånn ferdig ledningsnett som du bare kobler opp. Har du koblet litt elektrisk i bil før som f. eks anlegg så får du det nok enkelt til Litt arbeid er det nok siden du må koble det opp inn i sikringsboksen og koble til lyset i instrumentpanelet og strekke kabel til bryteren osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 husk også å kjøpe et relé , det er også absolutt best å kjøpe et orginalt ledningssett min bil hadde knappen, men ikke ledninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 husk også å kjøpe et relé , det er også absolutt best å kjøpe et orginalt ledningssett min bil hadde knappen, men ikke ledninger Det hadde min og Du får nok med det du trenger her: http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 193A1P1C10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå