Cato84 Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Har en 96 523i E39 som har 1800kg tillat hengervekt! noen som vet om det går å få justert opp dette uten noen store prosjekt. Har hørt rykter om at man kan stikk inn på biltilsynet å høre etter om en kan få det oppjustert, så kan de endre dette i vognkortet til deg uten mye hokuspokus! ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Jeg klarer ikke i min villeste fantasi å forstå hvorfor biltilsynet skulle gjøre noe slikt! Klarer du imidlertid å fremvise papirer på at det går å dra mer vekt så har du muligens en sjanse. Hvis det hjelper deg; min E39 530d (med nivåreg) drar 2000kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roald H. Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Hei,jeg har en 523ia 2000mod.Den kan ifølge vognkort og instr.bok trekke 1945kg.Det er ventilerte br.skiver bak på min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato84 Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2007 oki! Skal prøve å snakke med de engang, men er vel kanskje ikke enkelt å ha noen papirer på at de trekker mer... Men skader jo ikke å spørre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå