JJ_Cool Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Jeg vil ha meg en ny Bimmer, men først må jeg selge min gamle, her er koden til annonsen AutoDB-kode: 1576424. Bilen står i Egersund, Rogaland... Er bilen for dyr/bilig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Kan fu ikke bare kopiere linken in hit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1576424 det er den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benjatore Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Om denne har klima er prisen fin den. Fin bil (selv om jeg ikke liker så godt krom lykter - men det er det sikkert mange andre som gjør). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JJ_Cool Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2007 hehe...ja det stemmer det er den bilen. Klima, kan du fortelle meg hva det er? Er litt usikker på det, jeg har todelt varme og kulde (to soner) er det det som er klima? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Nei, klima innebærer at du også har aircondition.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JJ_Cool Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2007 nei har ikke det, men selv om prisen kan være litt høy så kan de jo altids prute, det har jeg jo skrevet i annonsen. Lurer på om det er mange som søker på autodb? Tenkte å ha den der en uke for så å legge den inn på finn.no også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JJ_Cool Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Bilen er nå solgt! eller det er jo litt trist å selge godbilen. Hehe, kjøperen ville ha de orginale speilene på med en gang jaja!! Hvilken bimmer skal jeg nå ha? Tenkte meg en 320 Ac snithcer (eller hvordan det staves) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Hva fikk du for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 man sier ikke hva man solgte bilene for vel, bilen var merkverdig pen i lakken, og originalspeilene er på vei av så da blir den penere... den står godt parkert i oppkjørselen her ute nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Kan nesten ikke skjønne hvorfor du skulle ha på original speilene igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Kan nesten ikke skjønne hvorfor du skulle ha på original speilene igjen Kanskje han synes orginale speil stiler bilen litt bedre enn sånn litauen gull!! De så jo helt for jævlig ut igrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Kan nesten ikke skjønne hvorfor du skulle ha på original speilene igjen Kanskje han synes orginale speil stiler bilen litt bedre enn sånn litauen gull!! De så jo helt for jævlig ut igrunn. Ja akkurat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg