Dirty Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Hjelp! på høyre side har understellet løsnet fra gulvet! forbanna drittbakstilling! slik jeg har tenkt det er å ta ned hele bakstillinga så svise på en skive med en mutter på! der det har løsnet i gulvet! så skru det på igjen! kanskje sette på m3 forstrkninger! noen som har en smart ide på hvordan dette burde fikses eller? er bakstillingen vis noen lurte på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 M3 forsterkninger av innfestingen er en god ide. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaws Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 er det karosseri festene som traversen er skrudd fast i som er revet istykker i gulvet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 er festene som sitter helt bak over klokka! har vært ute å skrudd av bakstillingen nå! er litt jobb å sveise ser jeg men ikkedet værste! er bare et feste som er gåent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 Da er Festet sveiset og ble vanvittig bra faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janpekra Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 var borti samme greiene med gamle bilen, sveiste nye fester på verksted, kostet meg 15 høvdinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 au att du gadd å betale 15 lapper for det lånte meget sveiseapparat 500 kr så sveiste en kompis som kan sveise! ble knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Hvor "knall" det blir finner du vel ut etterhvert som bilen brukes og sveisingen får påkjenninger og evt rustangrep. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå