isanfa Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Nei det har du faktisk rett i. Var inne på toll.no og regnet. Koster 19 000 iår. Venter jeg til neste år er det bare 12. BTW så selges bilen bare hvis det er noen som virkelig vil ha den. Liker bilen veldig godt, og kan godt tenke meg og bygge videre på den, men hvis prisen er rett, så er jo alt til salgs:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 Ingen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet August 7, 2007 Forfatter Share Skrevet August 7, 2007 Ny pris!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mad-fun Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 som er? (jeg vet det er lett å sjekke autodb, men synes en salgstråd bør inneholde iallfall en antydning) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 sjekke første side, 260 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mad-fun Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 sjekke første side, 260 Mulig jeg er JÆVLIG blind, men jeg ser ingen plass der det står 260 på første side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 sjekke første side, 260 Mulig jeg er JÆVLIG blind, men jeg ser ingen plass der det står 260 på første side Så sjekk linken da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mad-fun Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Ja LINKEN ja, men er ikke dette en salgstråd da?? Burde ikke være avhengig av en link for å finne ut pris, men siden ingen skjønner det gir jeg opp å prøve å forklare det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Ja LINKEN ja, men er ikke dette en salgstråd da?? Burde ikke være avhengig av en link for å finne ut pris, men siden ingen skjønner det gir jeg opp å prøve å forklare det. Vis du faktisk er intressert i å kjøpe bil burde du klare å trykke på en link, for å se prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Men hvor i svarte har det blitt av en vesentlig del på en slik bil, schmidt hjula ??? Den er jo ødelakt med de svarte jula der !!! Men men, hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet August 22, 2007 Forfatter Share Skrevet August 22, 2007 Ny pris. 235-240 000. Uten 19", men med 18" istedenfor. Har også kommet til bremser fra E46 M3 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet August 22, 2007 Share Skrevet August 22, 2007 hvilke felger er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet August 22, 2007 Forfatter Share Skrevet August 22, 2007 E39 M5 felger. Bilen går for 225000 uten bremsekittet og 19". Løp og kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 Heisann.. Nå er det mulig jeg også er svaksynt men finner ingen sted der det står kmstand på selve bilen. Det er jo litt vesentlig. Står hva hjulene og motor har gått men hva med bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet August 23, 2007 Forfatter Share Skrevet August 23, 2007 Bilen har rullet 235. Tidligere kjøreskolebil, derfor så høy kilometer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg