Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for det! Har ikke regna på det faktisk og det tror jeg ikke jeg bør heller! :D

I dag fikk jeg lagd understell til bøttestolene, montert delrin foring i diffen, sveisa sperre på den og satt den sammen!

Skal få til noen bilder så det blir litt mer spennende. Må bare få lånt meg et kamera, da jeg ikke har eget for tiden..

• 2 weeks later...
  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Her har dere noen bilder fra slik ståa er nå

Diffen er montert med drivakslinger. Skal få sammen motoren nå og få lakkert motorrommet, slik at jeg får montert den.

DSC00443.jpg

DSC00444.jpg

DSC00445.jpg

Bremsene:

DSC00447.jpg

DSC00448.jpg

Motoren:

M50B25 vanos

DSC00449.jpg

DSC00450.jpg

Venter på pickup og bunnpanne fra E34..

DSC00451.jpg

Her blir det da mattsvart

DSC00446.jpg

Trenger bakfanger

DSC00453.jpg

Skrevet

Se der ja, dette blir nok en morsom banebil :)

Husk å kjøp bunnpannepakning som orginaldel, med metallisk ramme og inndel av plast. Uorginal er bare vanlig utskjært pakningspapir..

Har motoren vippa over med olje i? Glemte låsesplinten selv engang og da gikk den på hodet..

Skrevet

Hehe, nei ikke egentlig. Det som var igjen i bunndelen etter at bunnpanna ble tatt av rant nedover den da den stod litt skjevt i stativet.

Har kjøpt pakning fra koed, den har ikke stålkant. Lekker den?

Kjøpte også massivt svinghjul. Det så mindre ut enn dobbelmasse.. Er det det? Passer det da ikke med sekser clutch og 325 kasse?

Skrevet

hmm.. jeg brukte alt av gir og mellomakslig fra samme bilen.. en e36 328... måtte bytte bunnpanne og motorfester.. lagde dem i nylon.. =) blir et bra prosjekt dette.. skal du gjøre noe med motoren?

Skrevet

Nei, den skal bare settes i slik den er.

Blir ikke motorprosjekt med det første. Planene var egentlig modifisert M30B35 sugemotor, men lagt det litt til side og kjører med denne i første omgang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...