Bimmerlars Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Takk for det! Har ikke regna på det faktisk og det tror jeg ikke jeg bør heller! I dag fikk jeg lagd understell til bøttestolene, montert delrin foring i diffen, sveisa sperre på den og satt den sammen! Skal få til noen bilder så det blir litt mer spennende. Må bare få lånt meg et kamera, da jeg ikke har eget for tiden..
Bimmerlars Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 Her har dere noen bilder fra slik ståa er nå Diffen er montert med drivakslinger. Skal få sammen motoren nå og få lakkert motorrommet, slik at jeg får montert den. Bremsene: Motoren: M50B25 vanos Venter på pickup og bunnpanne fra E34.. Her blir det da mattsvart Trenger bakfanger
oddis Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Se der ja, dette blir nok en morsom banebil Husk å kjøp bunnpannepakning som orginaldel, med metallisk ramme og inndel av plast. Uorginal er bare vanlig utskjært pakningspapir.. Har motoren vippa over med olje i? Glemte låsesplinten selv engang og da gikk den på hodet..
Bimmerlars Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Hehe, nei ikke egentlig. Det som var igjen i bunndelen etter at bunnpanna ble tatt av rant nedover den da den stod litt skjevt i stativet. Har kjøpt pakning fra koed, den har ikke stålkant. Lekker den? Kjøpte også massivt svinghjul. Det så mindre ut enn dobbelmasse.. Er det det? Passer det da ikke med sekser clutch og 325 kasse?
plugg69 Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 hmm.. jeg brukte alt av gir og mellomakslig fra samme bilen.. en e36 328... måtte bytte bunnpanne og motorfester.. lagde dem i nylon.. =) blir et bra prosjekt dette.. skal du gjøre noe med motoren?
Bimmerlars Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Nei, den skal bare settes i slik den er. Blir ikke motorprosjekt med det første. Planene var egentlig modifisert M30B35 sugemotor, men lagt det litt til side og kjører med denne i første omgang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå