Bimmerlars Skrevet August 26, 2007 Forfatter Skrevet August 26, 2007 Ja, det er bra det går framover! Kan bli en ganske så morro banebil dette her. Men nå må du ikke selge den før du er ferdig!! Haha, Mondeo.. ekstremt blåst toppakning og/eller dårlig rengjøring av gjenger før sammensetting? Minner om en Courier(?) jeg hadde oppe en gang, den hadde ikke runda 70kkm engang og så tilsvarende ut. Gomaskiner Hva slags motor blir det i E30n? Neida, denne skal nok ikke selges Tviler på at denne motoren har vært åpnet før. Var en liten lekasje i pakningen fra kjølevannssiden på syl 1. Vet ikke helt hvilken motor det blir enda. Snart ferdig med å gjøre klar M10'en min. Innsug og topplokksdeksel er på pulverlakk nå. Blir det nok penger til overs i løpet av vinteren, blir det noe værre, men vet ikke helt hva enda.
Bimmerlars Skrevet September 1, 2007 Forfatter Skrevet September 1, 2007 Montert innsug og topplokksdeksel pulverlakkert i svart blank! Ble rett og slett dritfint! Bilder kommer av dette. Hvilke coiloversett har dere å anbefale? Lurer på å kjøpe Koed sitt FK Königsport sett. Noen som har prøvd det?
thorbis Skrevet September 7, 2007 Skrevet September 7, 2007 jg ville droppa fk sine sett var jeg deg. har en kamerat som er veldig oppgitt over det. trond s. her inne kan sikkert forklare litt mer om det men det som han har problemer med er at bakstillinga hopper når han spinner antagelig for at demperane er alt for mjuke. han har en e30 med s50. han har prøvd mine bilstein sprint dempere og da blei det bedre med ikke helt 100%, men ta kontakt med han så får du hvertfall litt info ang det settet der. mvh thorbjørn
Viko Skrevet September 7, 2007 Skrevet September 7, 2007 Eg har VELDIG god erfaring med Fk Kønigsport coilovers på E-34 M5 3.8.
Bimmerlars Skrevet September 7, 2007 Forfatter Skrevet September 7, 2007 Han har ny foring i diffen, samt nye traversforinger også?
thorbis Skrevet September 7, 2007 Skrevet September 7, 2007 er nylon foringer i hele bakstillinga hans.
Bimmerlars Skrevet September 8, 2007 Forfatter Skrevet September 8, 2007 Okei. Min E30 begynte med det plutselig ved hjulspinn en liten stund før jeg begynte å bygge om. Gått fint som bare det et halvt år før dette plutselig oppstod. Han har ikke dårlige dempertopper bak heller? Det har jeg
Bimmerlars Skrevet September 8, 2007 Forfatter Skrevet September 8, 2007 Dette problemet oppstår egentlig ved burning. Bilen spinner som bare rakkern på begge hjula, men bilen står å hopper. Ved rivstarter for å komme fort av gårde hopper ikke bakstillinga
thorbis Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 oki. veit ikke om topplagra hans er dårlige men trur ikke det. problemet hans er at den stepper på bakhjula omtrent hver gang det er en rivstart eller sladd.skal prate med han en dag jg og høre litt mer om det.
Bimmerlars Skrevet September 8, 2007 Forfatter Skrevet September 8, 2007 Fint det Vil absolutt ikke at bilen min er sånn når den er ferdig...
thorbis Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 nei, d er jævlig irriterende, hvertfall når bilen er bygget for drifting hehe.
Bimmerlars Skrevet September 21, 2007 Forfatter Skrevet September 21, 2007 Har handla litt i dag. Dypt sabelt ratt i semska skinn: Kjøpte to sett med 6-punkt FIA godkjente Sabelt belter: Også panserlåser da: Blir å sende bort bilen til burbygging snart. SKal bli artig å få ferdig bilen innvendig. Da er det understell som står for tur!
bmwrasaren Skrevet September 21, 2007 Skrevet September 21, 2007 Kommer seg nå bilen din! Hvem er det som skal bygge bur?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå