muska Skrevet September 22, 2007 Skrevet September 22, 2007 Knut Gaukelund fra Aurskog Høland skal bygge buret
Bimmerlars Skrevet September 22, 2007 Forfatter Skrevet September 22, 2007 Jepp! Regner med det vil skje i nærmeste fremtid! Mest sannsynlig blir buret hylsa, så det kan tas inn og ut. Skal pulverlakkeres. Noen som har bilder av E30'er med bur, så jeg får noen ideer? Selv om jeg har buret så og si i hodet, men alikevel artig å se flere varianter!
Audun Skrevet September 22, 2007 Skrevet September 22, 2007 Jepp! Regner med det vil skje i nærmeste fremtid! Mest sannsynlig blir buret hylsa, så det kan tas inn og ut. Skal pulverlakkeres. Noen som har bilder av E30'er med bur, så jeg får noen ideer? Selv om jeg har buret så og si i hodet, men alikevel artig å se flere varianter! Hei, har E30 med helbur jeg, det er skrudd da. kan ta noen bilder i morgen kveld og sende hvis du er int?
Gjest Skrevet September 22, 2007 Skrevet September 22, 2007 Fått tenkt noe mer på motorvalg når du skal bytte ut m10`en Lars? Har du vurdert koed sitt ombyggingskit til m50b25? Da skal blokka borres opp til 86,4mm og man skal bruke veiva de har med slaglengde på 94mm. De har også stempler med 3 kompresjonsvarianter. 10,5 9,1 og 8,5. Velger du høykompstemplene er jo dette et ypperlig utgangspunkt for videre sugetrim. Dette er noe jeg selv har lyst til å prøve...
Gjest Skrevet September 22, 2007 Skrevet September 22, 2007 Glemte å skrive det, men dette oppsettet gir 3,3 liter.
Bimmerlars Skrevet September 22, 2007 Forfatter Skrevet September 22, 2007 E30 Power: Ja, veldig takknemlig for bilder Bogen: Dersom jeg får solgt M10'en har jeg lyst på en M30B35. Tror en E30 vil gå bra med såpass med hk og hvertfall moment! Har 3 stk 2+2 spjell som jeg kan montere med tiden også, da de passer med innsugsportavstand. Hadde engang en bil med M30 motor, og har den friskt i minne! Gromme motorer med rå lyd
Gjest Skrevet September 22, 2007 Skrevet September 22, 2007 E30 Power: Ja, veldig takknemlig for bilder Bogen: Dersom jeg får solgt M10'en har jeg lyst på en M30B35. Tror en E30 vil gå bra med såpass med hk og hvertfall moment! Har 3 stk 2+2 spjell som jeg kan montere med tiden også, da de passer med innsugsportavstand. Hadde engang en bil med M30 motor, og har den friskt i minne! Gromme motorer med rå lyd M30B34 fungerer iallfall bra i e30 Meget bra moment og respons i den motoren. Tror det var deg jeg var i kontakt med i mars/april en gang angående salg av den motoren?!? Med porting og en kvassere kam tror jeg dette blir en meget frisk sugemotor.
Bimmerlars Skrevet September 23, 2007 Forfatter Skrevet September 23, 2007 E30 Power: Ja, veldig takknemlig for bilder Bogen: Dersom jeg får solgt M10'en har jeg lyst på en M30B35. Tror en E30 vil gå bra med såpass med hk og hvertfall moment! Har 3 stk 2+2 spjell som jeg kan montere med tiden også, da de passer med innsugsportavstand. Hadde engang en bil med M30 motor, og har den friskt i minne! Gromme motorer med rå lyd M30B34 fungerer iallfall bra i e30 Meget bra moment og respons i den motoren. Tror det var deg jeg var i kontakt med i mars/april en gang angående salg av den motoren?!? Med porting og en kvassere kam tror jeg dette blir en meget frisk sugemotor. Ja, tror det ja! Er vel solgt den nå?
Gjest Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 Nei jeg kom aldri så langt.. Så jeg har fortsatt den samme bilen med denne motoren som bruksbil. kommer til å bruke den nå i vinter, så blir det enten salg eller litt sugetrim på denne motoren til våren igjen...
Bimmerlars Skrevet September 23, 2007 Forfatter Skrevet September 23, 2007 Okei! Jeg er eventuelt interessert i å kjøpe dette, dersom du velger å selge
Gjest Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 Ok. Skal ha det i bakhodet. Følger med på prosjektet ditt så da får vi se hva som skjer etterhvert
Bimmerlars Skrevet September 23, 2007 Forfatter Skrevet September 23, 2007 Fint Satte inn det nye rattet i dag, og bilen er nå shadowline Prøver å få tak i burbyggeren, så jeg får gjort det så fort som mulig også!
Bimmerlars Skrevet September 28, 2007 Forfatter Skrevet September 28, 2007 Gaukeland skal bygge buret etter høstferien! Tok ut motoren og girkassa i stad. Lurer på om det vil bli montert noen M10 der igjen gitt.. hehe. Dersom noen kjøper den som er påkosta blir det ikke det, men ikke stort marked for firermotor i BMW miljøet dessverre. Noen bilder fra istad: Eksosen jeg har kjørt med, hehe
Bimmerlars Skrevet September 29, 2007 Forfatter Skrevet September 29, 2007 Tok noen stemningsbilder i kveld Slik ble det med det nye rattet montert Shadowline Motorvarmerkontakt borte
Bimmerlars Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2007 Da er glassfiberpanser kjøpt! Kommer bilder av det Motoren som ble tatt ut på bildene litt opp her selges for 500,- med girkasse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå