CandyCab Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 har nettop satt i en m20b25 med diesel veiv, 320 råder og ned dreide stempel. kjører på cd 0.6 bar. bruker foreløpig orginale dyser. det står en bensintrykksregulator på den nå, og står på ca 4.5 bar på tommgang. lurte på om jeg kunne justere ned dette trykke litt eller om det vil være farligt når turbo trykket kommer?? har ikke fått sett hva bensin trykket ligger på ved turbo trykk . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 du har ikke nokk bensin med orginal dysene på 0.6 bar så justerer du ned noe her så vil d ikke vare lenge. kjøp deg større dyser da?, lugger ikke bilen din på høyt turtall da? men 4.5 bar på tomgangmå være feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CandyCab Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2007 den lugger heller når kjører sent altså slipper speeden runt 1000-2000 omd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 ok for hvis du driver og drar den ut på turtall kan du fort ta toppakninga di osv pga tenningsbank. men er btr din progresiv el linær? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CandyCab Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2007 akkurat det lurrer jeg også på. hvordan kan jeg finne det ut? den stod på motor når jeg kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 jeg tror du har liner i og med at du har 4.5bar på tomgang. mens en progressiv følger turbotrykket osv og da kan du ha mindre trykk på tomgang . har du 535 lmm? evt tenningsforskyver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CandyCab Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2007 ikke enda. prøver å få tak i. ok så da vil du anbefale en progresiv? er denne justerbar da eller hvor mye vil en slik gi ved lade trykk? h(har nesten ikke peil hva jeg snakker omm her) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iceguy Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Synes det lukter bredbåndslambda her jeg... Greit å se hva som faktisk skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 enig med iceguy. kjøp deg en A/F måler og en lamdasonde så ser du blandings forholdet. en liner btr er 1:1 i trykk en progressiv er f.eks 1- 1.2 el 1-1.4 den siste øker trykket 4 ganger ved tilsvarede trykk. men har du god råd og skal bruke mye penger på bilen gå for datasprut. hvis ikke kan du søke på forumet på 535 lmm og snikbygge av m20 b25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå