steinar84 Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 93mod 318is 280000km med omtrent fult servicehefte. selges for 65000,- bilen har Fk høyde just. senkesett godkjent i vognkort 17" asa alu med relativt nye dekk 225/45/17 15"alu vinterhjul delskinn(litt slitt førerstol,ratt og gir kule. men ellers strøken inn). el-vindu el-takluke sentralås airbag ny clutsj, frontrute ++ org. lilla farge m-styling mulig org m-bil sort taktrekk hvite baklys pioneer cd/mp3 med innebygd handsfree RF frontsett og bakhøytalere god bil ganske fin i lakken og så og si ingen rust. ring på 98626357 helst etter 16.00 ikke anonnse selgere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DStraX Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 steike desverre litt over min pris klasse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Pen og godt vedlikeholdt bil dette her, løp og kjøp folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Hmm..sett den her et par ganger i garasja på Moa. Trodde aldri det var en 318is. Den tikker jo ikke, og har jo en ok tung lyd fra japsepotta!. Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 en is maskin tikker ikke er m40 som stikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 bilen er grei den. tikking er det verste jeg vet. men det slipper man vist man bruker olje av kvalitet. mine biler går kun på castroll og jeg skifter olje litt oftere en strengttat nødvendig. mellom 7-8000 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 m-styling mulig org m-bil Sorry, men detta ekke noen orginal M-Tech! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 ser ut som en fin bil.... sorry for ot, men hvorfor er is biler så sinnsykt høyt prisa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 m-styling mulig org m-bil Sorry, men detta ekke noen orginal M-Tech! hvordan ser du det igrund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Det er vel hvertfall ikke M-speil da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 er ikke de kun på m3 da.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 m-styling mulig org m-bil Sorry, men detta ekke noen orginal M-Tech! hvordan ser du det igrund? mener det er kun m3 som har gitter i frontfangeren, m-tech biler ellers har 2 lakkerte stenger. det hadde hvertfall min. men det er jo bare å sette på gitter. m3 speil er som navnet sier, kun m3 org. har du den boka som fulgte med bilen da den var ny? der står det hva slags utstyrspakke som ble levert fra fabrikk. mangler den må man søke ved hjelp av chassinr hos bmw. det er umulig å se om ting er satt på i etterkant hvis alt er bytta og gjort pent. uansett ser bilen bra ut, men mangler interiørbilder. kanskje det går an å se noe der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Veldig mye OT her nå men. Er vell ikke så big deal om den er orginal M-tech eller ikke?? Den har jo tydligvis full M-optic da! Kun M3 som blir levert med M3 speil. Fadern har en E39 520 med M-pakken ny fra fabrikk, den har seff ikke M5 speil. MEN uansett! Jeg så denne seinest igår og kan bekrefte at den ser meget bra ut, veldig fin farge og potta har en tøff lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 takk, var vel litt jeg selv som opfordra til dette da som spurte hvordan man så at det ikke er org m-tech. men somsagt bilen er bra den. åpen for bud. men har det ikke travelt med å bli kvitt bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg