Gå til innhold

min e38..bilder av årets "look" på side 5(til salgs)

maxis
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Godt jobba :). Pent pimpa uten å ødelegge de orginale linjene. Bakrutesenkeren var bra syns jag, fikk bilen enda lavere.

Vær forsiktig med soting av ruter, hvis du ikke får sota helt fram. Test ut i photoshop først og lag avstemming på bimmers :D

Jepp,blir det film blir det helt frem.

solfilm på alle ruter bortsett ifra siderutene frem er ikke aktuelt,det blir så "varebilaktig" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 6 months later...
Fin, men den har for små hjul.. 265/30-19" er for små for E38. Den skulle vel kanskje hatt den profilen på 20 eller 21" felger..

Får vel nesten svare på dette og samtidig dra opp tråden da jeg har kjøpt nye felger i 20" :wink:

ble trafficstar rts denne gangen...sikkert fler i landet som har de,men jeg har iallefall aldrig sett en bil med de felgene her til lands..

19" hjua ser små ut på e38 ja..blir feil å fylle opp med ballongdekk også.

blir 255/30 rundt om på de nye hjula da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

255/30-20" er også for lite på E38..

Jeg har 275/35-20" og 245/40-20". Da har jeg gått opp 2% i rulleomkrets. 255/35-20" er sikkert nærmest original dimensjon.

Nå begynner jo dette å bli lenge siden, men jeg kikket på bildene en gang til - er det virkelig DTM-stusser som står på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

255/30-20" er også for lite på E38..

Jeg har 275/35-20" og 245/40-20". Da har jeg gått opp 2% i rulleomkrets. 255/35-20" er sikkert nærmest original dimensjon.

Nå begynner jo dette å bli lenge siden, men jeg kikket på bildene en gang til - er det virkelig DTM-stusser som står på den?

¨

lite og lite..

Det var nå heller noen fryktelige profiler du nevnte der..

Med senkinga som er på min blir 255/30-20 akkurat passe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...