wicky124 Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 tror du må slenge ut fler bilder.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Personlig likte jeg fjorårets stuk med Trafficstar RTS felgene bedre, men hver sin smak... har du solgt de hjulene forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Herlig 7er! Bare moro og bytte litt felger innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Personlig likte jeg fjorårets stuk med Trafficstar RTS felgene bedre, men hver sin smak... har du solgt de hjulene forresten? Lurer jeg også på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 denne var perfekt i mine øyne, her må vi få mere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 Har fortsatt de andre felgene.. men de må ha nye ringer rundt om. pga håpløs importør av disse hjula her til lands ligger dessverre de hjula i deler ang hjula så er det "forandring fryder" som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Er importøren så håpløs..? Kunne mer enn gjerne tenkt meg slike hjul på E61'en..!! Det jeg skrev om stuket/felgvalg kunne lett misforstås; det er RÅTT nå også, men det var omså råere med Trafficstar hjula Kan nok ha noe å gjøre med at jeg ikke tåler sort i senteret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 syns i grunn de hjula som sto på nå var råere, men er ikke så lett og se dem ofrrige på det ene bildet som er lagt ut, får ikke lagt opp e haug med flere bilder a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Denne her var Grise fet! Likte bedre disse felgene enn dem som sto på før jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 den bilen var sjukt feit, måtte lese hele tråden når jeg så bildene på side 5. Syns den er skamrå slik du har den nå, men du må jo få tatt mye mer bilder og bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 Bilde som viser fronten.. Har orginale faceliftlykter både med og uten xenon liggende+hvite,sotede og usa blinklys på lur.. så blir muligens noe annet neste år. + evt m5 speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 tror du må slenge ut fler bilder.... *hermetegn*! Likte best årets hjul! Passa bilen ganske bra, spør du meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 ville nok heller gått for M5 speil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Du er teit...legger ikke ut nok bilder..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 så ut som m3 speila hadde veldig skrå vinkel oppover, hadde nok være penere om dem hadde vært i mer normal vinkel. men trenger fremdeles mere bilder da! hvordan motor er det i denna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå