Sjøbuse Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 det er en seidl bakrutespoiler på de første bildene. de siste er vel hamman? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 jo, den på de siste bildene er hamann, er nok ute av produksjon. så det må nok skaffes brukt eller ebay etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrydenlundE38 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Takk for hjelpen! Var den Hamann-takvinga jeg sikta til Fant den på, www.stylingexperten.se.. Så er vel å få kjøpt der, kanskje? Virka som nettsida fortsatt var i drift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 du får si fra om du får tak i der. jeg har lyst på samme takvingen selv også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrydenlundE38 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 du får si fra om du får tak i der. jeg har lyst på samme takvingen selv også! Det er greit vettu Ja, ser den.. Suns 7'ern blir bøs med den vinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Kjøpe planker og spiker Bilen er forresten solgt til en annen kar her på forumet,forøvrig lystløgner av værste sort.. Ønsker du å utdype..? Noe allmenheten burde ta til etterretning eller...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Takk for Stylingexperten.se tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå