swendzen Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Noen som kan hjelpe meg før jeg begynner med unødvendig arbeid? Lurte på om denne: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1573650;username= ville passe i min 318i E36 92mod..? i tilfelle hva må jeg gjøre for at den skal passe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Den skal jo passe rett inn tror jeg.... Så lenge du får med alt utstyr som hjerne, ledningsnett osv... Men, jeg synes prisen var litt stiv Får jo nesten 325 motor med gir for den prisen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 enig.. for dyrt... se litt rundt. ta heller en tur til sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 har liggende en motor til en 320 om det er av interesse for deg. se linken under=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå