vidarius Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 tenkte jeg kunne spør dere som har greie på priser og sånt om hva jeg kan få for bilen min da jeg vurdere å selge den engang... det er en 1997 E36 316i touring som snart har gått 220000 km, EU ok i juni. den er ganske sliten i lakken i mine øyne og diverse riper. rust på begge frem dørene nederst, største ripa i lakken er på høyre forskjerm da jeg hadde et lite uhell for en ukes tid siden, felgene er strøkne bortsett fra høyre framme som fikk seg en 10cm ripe langs kanten etter uhellet. det er nye kalippere og skiver rundt om, byttet det siste året, nytt senkesett i april og bærearmer samt foringer. mangler diffuser bak etter at jeg satt på effektanlegg, har planer om å sette på E46 m3 look bakfanger som ligger å samler støv sammen med en e46 m3 look front annet som er gjort er: -sportsspeil -klar sorte blinkers -rød,hvite baklamper -hvite sideblink -K&N filter -M lister -øyelokk -sorte nyrer -senkesett 40/30 -felger fra Zito type Titan med 215/35*19 og 225/35*19 -effektanlegg -angel eyes har ikke så mange bilder nå men kan ta flere til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Min erfaring er at man ser på andre like biler med lik kmstand.. Her inne blir det svært ofte ramset opp en hel masse ulike beløp. Bare tull synes jeg.. Vel og merke bør du redusere prisen pga rust og dårlig lakk. Går du litt mer ned enn du er villig til å selge den for, kan det hende du får mange interesserte som igjen byr over hverandre. Det hjalp meg. Edit: Det første jeg la merke til var en noe slapp sote-jobb på rutene. Kanskje det hjelper å fjerne sotinga? Hilsen Ingard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarius Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 har kikket på andre biler men finner ikke noen med samme kmstand. det er klart den blir redusert på gunn av rust og riper. men hvis jeg sier en pris på 80000 så tenker jeg folk hopper i taket her for det er den sikkert ikke verdt, så hvis jeg selger uten felger og anlegg så går den for 60000. dette høres vel veldig feil ut, så kom med dine meninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarius Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 hei! ser i en tråd her på forumet at du vurdere å selge bilen. Lurer dermed på om du er interisert i å selge kun felgene? mvh Alex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå