bmwhans Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 e30 320 motor selges til høystbydende. gått rundt 200. startet opp før den ble tatt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 fyrer denna opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2007 bare å by! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 er det ned girkase på den? Mod motor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 ikke girkasse nei. motor er vel muligens fra 87. fordeleren på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 skal bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 pris`? send mail istedet.. henrik_eriksen@hotmail.com trenger byttemotor ettersom toppakningen min har gått og jeg ikke er sikker på skadestørrelsen enda... er det noe feil med motoren?? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet August 5, 2007 Forfatter Share Skrevet August 5, 2007 jeg har en på hånda som kunne gi 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 hvordan er standen på motoren?? ingen feil??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet August 5, 2007 Forfatter Share Skrevet August 5, 2007 ikke det jeg vet nei. har aldri prøvd den sjøl jeg. fikk den med da jeg kjøpte bilen og har ikke bruk for den. regner med at forrige eier ikke hadde giddi å ta vare på den om den ikke gikk eller det var noe feil på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 sant d. hvor i landet holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet August 6, 2007 Forfatter Share Skrevet August 6, 2007 i hobøl i østfold. 4 mil sør for oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 har lyst på motor men må vite att ikke denne har samme problem med toppakkningen etter jeg bytter motor.. da kan jeg like godt bytte pakning på min egen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet August 8, 2007 Forfatter Share Skrevet August 8, 2007 den har ikke det det jeg veit om. hvor sjekker jeg det i så fall?det har ikke rent noe av den.. og for din egen del er det jo mer stress å bytte motor enn toppakning da, så jeg skjønner ikke helt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå