Yezz Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Dersom det er folk her inne som er gode på slikt(photoshop) og som har tida til det, ville eg sett umåteleg stor pris på det om de kunne vise bilen min med M-Tech II front! Bilde av bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Litt OT: Interresert i å kjøpe noen lyktelister til bilen din? Jeg har noen liggende, som jeg tror er samme fargen som bilen din er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 386 Fern Green? bilder av listene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Vet ikke hva fargen heter, bare såg fargen på bildet av bilen din og tror nok den kan være samme farge! Er ikke sikekrt altså! Kan sikkert ta bilde av de og legge inn... De er montert på lykteglass, så du kan jo enten montere hele glasset over, eller få de av og montere de på glassene som du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 ok! legg inn bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 er dei slitne eller er dei berre skitne? pris utan lykteglas? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Nei, de er vel egentlig bare skitne..... du får de for 300 med lykteglass! som de står! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 er ikkje så interessert i glasa.. blir garasjefyll uansett.. men om dei er fine i lakken, er eg interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 øhhh. ok! Du kan jo ta de av selv hvis du vil! Jeg vil tro det er lettere å bytte hele lykteglassene enn å bare flytte listene over! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 er dei til sedan eller coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Skal være til sedan! Har aldri hatt de på bil selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 takk då var den bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet August 9, 2007 Forfatter Share Skrevet August 9, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå