Chriso Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Er det lokalene til AutoMote? Jeg ville aldri latt "så mange arbeidstimer" stått på en så gammel bukk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Fin var vel ikke den her bilen, men flashy.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Trist, spesielt når man tenker på alt det arbeidet som ligger bak denne spesielle BMW`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Det er ikke lokale til automote. Bilen skulle på bremsing dagen etter og vi måtte lage ny eksos pga sidepipesen hadde gått rett i boksene på benken til bjørnstad Vet ikke om bilen blir fiksa opp igjen, mulig vi selger dn i deler, hvis ikke blir den fiksa til sommern igjen. var ikke bukken som svikta, det var en treklosse som knakk.. Er bare vanvittig uflaks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Trekloss? hva i alle dager? sto bukken på på treklosser? Men er uansett et trist syn det her, kondolere til personen som eide den, men dere skal være glad at ingen befant seg under der iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Uff Dette var et trist syn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Fy fader så surt. Fikk vondt i magen av bildene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Vil ikke tenke på hva dette koster å ordne!:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 hvordan er det med forsikring når slikt skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Tviler på at forsikring dekker noe sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Auch! det var bare synd det der da! :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 nesten så jeg må le.. ser bare skikkelig dum ut bilen der den står med nesa i taket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Tviler på at forsikring dekker noe sånt.. Forsikring skal vel dekke uhell også hvis man har kasko? Men den dekker vel kun opptil listepris på bil? Og her er det jo lagt ut flere hundre tusen, så jeg tviler på at alt blir dekt? Men vet ikke sikkert, derfor jeg spør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Usj, trist å se slikt. Personlig synes jeg bilen er stygg som juling, men uansett synd å se så mye tilsynelatende godt arbeid, bli ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frossi Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Ouch ! Godt at ikke noen var i nærheten når skaden skjedde. Men - trodde ikke det var spesielt vanlig å la en bil "henge i løse luften" over lengre tid (dvs over natten eller liknende) ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå