Arnefles Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 Ønsker å kjøpe et billig batteri som jeg skal ha i bobla mi. Setter ikke mye krav til batterier bortsett fra at det må virke skikkelig. Pm meg evt.om du har et liggende som ikke brukes...
Upperhouse Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 Jeg har mange batterier som fungerer utmerket, og et par år gamle. Fra 40 amp - 70 amp. Send meg en PM for mer info!! Disse går veldig billig!
Upperhouse Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 ... har også et Optima Red topp 50 amp til salgs! Dette koster 2200 nytt...
Odd-M Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 Hør med en bilhugger. De selger brukbare greier for en hundrelapp.
Arnefles Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Skrevet Juli 30, 2007 Jeg har mange batterier som fungerer utmerket, og et par år gamle.Fra 40 amp - 70 amp. Send meg en PM for mer info!! Disse går veldig billig! Ok,hørtes jo bra ut da. Men du bor vel litt langt unna...?
Arnefles Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Skrevet Juli 30, 2007 Hør med en bilhugger. De selger brukbare greier for en hundrelapp. Kansje ikke dumt,jeg skal jo bare ha noe som funker i bobla. Kreves jo ikke mye av det...
Stilzkin 86' Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 Ja, forall del! Stikk til bilhugger du.., får du batteri for en 100 lapp somsagt...
Upperhouse Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 Jeg har mange batterier som fungerer utmerket, og et par år gamle.Fra 40 amp - 70 amp. Send meg en PM for mer info!! Disse går veldig billig! Ok,hørtes jo bra ut da. Men du bor vel litt langt unna...? Avstand er ingen problem Jeg skal til oslo om 3 uker, men du skal vel ha batteriet før det? 100 spenn, så er det ditt! inkl, VIP frakt!
Arnefles Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Skrevet Juli 30, 2007 Jeg har mange batterier som fungerer utmerket, og et par år gamle.Fra 40 amp - 70 amp. Send meg en PM for mer info!! Disse går veldig billig! Ok,hørtes jo bra ut da. Men du bor vel litt langt unna...? Avstand er ingen problem Jeg skal til oslo om 3 uker, men du skal vel ha batteriet før det? 100 spenn, så er det ditt! inkl, VIP frakt! Tja,sku nok gå bra det. Hva får jeg for 100 spenn da,med tanke på amp og fysisk str? He he... Bare den passer inn så er jeg klar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå