decor Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 noe er virkelig gale med bilen for tida, når jeg skifter pærer på nærlyset smeller dem grøftelys gjelder det samme.. cd spilleren mister strøm uten videre.. noen tips? håper på kjapp tilbakemelding ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 skjekk ladespenningen, når du måler over batteriet på tomgang liggr det på rundt 14 Volt. Hvis de smeller umiddelbart du setter de i har du en kortslutning i hele anlegget. Noe som virker usansynlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
decor Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2007 skjekk ladespenningen, når du måler over batteriet på tomgang liggr det på rundt 14 Volt. Hvis de smeller umiddelbart du setter de i har du en kortslutning i hele anlegget. Noe som virker usansynlig. hmm rare greier.. må finne ut av det der litt lei å kjøpe lyspære Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
decor Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2007 skjekk ladespenningen, når du måler over batteriet på tomgang liggr det på rundt 14 Volt. Hvis de smeller umiddelbart du setter de i har du en kortslutning i hele anlegget. Noe som virker usansynlig. hmm rare greier.. må finne ut av det der litt lei å kjøpe lyspære kan det være dynamoen som begynner å bli gåen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Dette vil du se på resultatet av målingen din. Er som regel kun regulator å børster som trenger å utskiftes "børstebro" for at lade spenningen skal bli normal igjen. Men nei, dynamoen din er det tvilsomt at det er, heller børstebroen på dynamoen. såfremt du har en Bosch dynamo å ikke en Valeo som jeg kjenner lite til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gomlers Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Hvis bilen er importert fra tyskland, vær obs på at ladespenningen er noe lavere enn hva som er på 100% norske biler.. Lurer på om min e36 har en ladespenning på bare 12.8 mot normalt 14.x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
decor Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 hey gutta.. fant ut feilen ;D va ei sikring som va gått se en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Hvis bilen er importert fra tyskland, vær obs på at ladespenningen er noe lavere enn hva som er på 100% norske biler..Lurer på om min e36 har en ladespenning på bare 12.8 mot normalt 14.x Høres litt merkelig ut. Min 318i som er importert fra Tyskland og har rundt 14v ladespenning. 12,8v er knapt mer enn batterispenningen, så dette ville jeg sjekket viss jeg var deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 hey gutta.. fant ut feilen ;D va ei sikring som va gått se en tur hvilken sikring da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
decor Skrevet September 10, 2007 Forfatter Share Skrevet September 10, 2007 Den til nærlys.. men bilen er solgt hey gutta.. fant ut feilen ;D va ei sikring som va gått se en tur hvilken sikring da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmyraune Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Du kommer langt med et multimeter og litt målinger på forskjellige punkter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå