Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg litt for breie dekk og tenkte jeg skulle bytte til hardere fjærer bak for å slippe at det subber så mye. Fra før har jeg eibach 30/20 (Som BURDE hett 50/30 BTW). Noen som vet omnoen spesielt harde senkefjærer som jeg kan bruke, eller andre alternativ for å løse problemet? (jada, blir smalere dekk neste gang, men vil ikke gi bort de jeg har kjøpt heller) Har valsa litt... Er ikke noe problem med to stk i bilen, men med full bil er det ganske ille.

Takker for svar her!

Skrevet

vals mer... det er en del å gå på. Men få noen som virkelig kan det til å fikse for deg! Varme og fikse ;)

Hvordan felger har du? Jeg har fint fått på 275 bak og har fortsatt plass til mer innover..

Skrevet
vals mer... det er en del å gå på. Men få noen som virkelig kan det til å fikse for deg! Varme og fikse ;)

Hvordan felger har du? Jeg har fint fått på 275 bak og har fortsatt plass til mer innover..

Har nok tatt bortimot det jeg får tatt desverre... Uten at det synes utvendig da. Det blir aldri bra etter min erfaring. Dekka er 285/35-19. Det er 9,5t brede (M6-)felger. Egentlig felger til nyere 5-serie, mulig impresset er en smule for høyt... Har du 19" eller?

Andre tips? Skulle gjerne vist om noen harde fjærer jeg kunne brukt... Men det er kanskje dumt å ofre så mye på confort for å slippe å bytte dekk. Noen som kan være interessert i nesten nye dekk i 285/45-19 Bridgestone potenza så pm meg. Brukt 5 uker.

Skrevet

Eibach senker nærmere 50 sier du?? Huffhuff.. Jeg har et sett med 30-fjærer liggende klar til montasje, men vil ikke ha det så lavt som 50.. :(

Skrevet

Problemet med subbingen er "løst", dvs jeg har bygd opp fjærene med noen gummiforinger jeg fikk på Automester til 50 kr. Det funka, og de ligger faktisk i ro så lenge ikke hjula bunner. (hvilket de ikke gjør når jeg kjører)

Eibach senker nærmere 50 sier du?? Huffhuff.. Jeg har et sett med 30-fjærer liggende klar til montasje, men vil ikke ha det så lavt som 50.. :(

De jeg har er 30/20, men de senker mer enn de lover. Nå i ettertid er jeg egentlig likeglad for det, men i starten irriterte det meg grønn. Men fikk på 19" så ser det veeeldig mye bedre ut med lavere bil. Skal legge ut bilder så ser du hvordan det blir med de fjærerne jeg har.

Skrevet

Slik jeg har forstått det kan min senkes på luftbelgene bak ved hjelp av diagnoseinstrument. Synes forøvrig ikke det ser så grusomt lavt ut som 50. Skal se om jeg får driven over meg til å mekke litt en kveld neste uke. Skal også prøvekjøre noen mil og finne ut om jeg egentlig vil ha dette før jeg punger ut for firehjulskontroll...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...