Mexos Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 Hei og hå Idag når jeg dro ut cd-spilleren i 316'n min fant jeg en del jalla koblinger bak så begynte å røske ut unødvendige ledninger og rydde opp litt og koble skikkelig fant en ledning som gikk fra hovedstrømmen til cd-spilleren og bak i dashbordet. tenkte at det sikkert hadde vært koblet opp no jalla bilstereo tull her så den sikkert ikke var ibruk lenger. Koblet derfor fra denne og etterpå virket ikke de elektriske vinduene mine. Ledningen gikk ned til knappen til høyre for tenningen som slår av og på strømmen til el. vinduene. jeg har en mistanke om at mine elektriske vinduer er ettermontert og spørsmålet mitt kommer derfor her: Hvordan ser det ut bak den bryteren til de her inne som har slik? Ligger det en kontrakt bak i dashbordet som jeg kan koble til? Har utvidet ledningsnett på bilen så det burde i teorien gjøre det skulle man tro. Hvordan ser isåfall de originale ledningene som skal kobles til den bryteren ut? (Bilder er fint ) Har lyst å røske ut de uoriginale ledningene og ha det skikkelig på forhånd takk for svar Bilde bak bryteren: Bryteren:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå