prebols Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Har ikke brukt denne motoren siden jeg kjøpte den i begynnelsen av juni.. Beskrivelse: -God motor M20B25 kr.7.500,- komplett med elektronikk. Har ny register-reim. -Bilen er kjørt 170.000km og er en 1986-modell. det var dette som stod i annonsen når jeg kjøpte den, men det blir for mye arbeid og bygge den om til og passe i min ix, så jeg velger og bare selge den igjen. Eller bytte den i en ix motor hvis du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Er ikke eneste forskjellen bunnpanna da? Bytt den og motoren passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 hvor befinner motoren seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 hvor befinner motoren seg? Vest-Agder, ca kr.sand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 Er ikke eneste forskjellen bunnpanna da?Bytt den og motoren passer. Øh nei. Det var det jeg også fikk opplyst når jeg kjøpte den. Men motorfester er forskjellige, kraftiger bolter på ix. Oljepinnen står motsatt vei, også er det noe styr med oljepumpen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Beklager at jeg roter i salg/byttetråden din, men jeg satte en -90 b25 ix motor i en -89 bakhjulstrekk. Bytta over bunnpanne og brukte motorfestene fra hvilken som helst m20 motor (unntatt ix) oljepumpe og peilepinne var ikke noe problem. Nå er dette 9 år siden så jeg har kanskje fortrengt noen problem, men syntes å huske at det var så enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=375262 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Ser at det ikke er samme pumpe, men hva gjør det om en bare bytter bunnpanne! Jeg rørte ikke noe av innmaten, satte bare i hele motoren med ny bunnpanne. Ser at du har forsket på dette, så jeg passer meg for å påstå for mye. Men om du henvender deg til GS-bildeler så vet de det. jeg handla bunnpanne hos dem og fikk tips om hva som måtte gjøres den gangen jeg bytta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Har muligens en ix motor i bra stand komplett med ledningsnett osv på hånd. Bud? eventuelt bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Du har pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 ubmp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianvi Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 motor fortsatt til salgs? vet du om det er sensor på reimhjulet eller i kassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet August 7, 2007 Forfatter Share Skrevet August 7, 2007 ix delebil kjøpt, er ikke sikker på sensor, men det er en 86 modell og det var jo et skille i 88 en gang.. Noen andre kan sikkert svare greit på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet August 25, 2007 Forfatter Share Skrevet August 25, 2007 motor solgt og motor er kjøpt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå