slash Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 hei, noen som kan forklare meg litt om di to følerne som er på girkassen til m20b25? jeg har byttet di, men ingen liv like vel. der må vere noe på svinghjulet vil jeg tro? som skal passere de to magnet følerne? noen som har litt info? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Hva skjedde i utgangspunktet? Du har ikke byttet svinghjul eller liknende i det siste? Har faktisk vært borti en bil som hadde mistet begge magnetene på svinghjulet. Men prøv å bytt om ledningene først,de skal stå på sin plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slash Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 har funnet ut hva det var. var knekt den magneten på svinghjulet. men der er bare en vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Nå ble jeg usikker,men tror det er flere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Jeg mener det er 2 stk. Har hørt om tilfeller hvor magnetene har forsvunnet, eller bare den ene. Da blir det bare trøbbel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slash Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 okei.. da må jeg se nermere etter. har bare skrudd det av å bestilt nytt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Tror det skal være 2 skt. Men pass på å ikke bytt om ledningene, for da får du ikke gnist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slash Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 okei. skal se når jeg får det nye. har bestilt nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå