-Anders- Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 korleis blir dissa på e36 sedan? Bare se for deg bilen min med 2 dører til du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 jeg kan være interessert i felgene dine.. Er de 100% strøkene eller? er det bra med dekk igjen? måtte du valse mye bak for å få de til å passe? skal eventuelt på en e36 coupe, som har noe valsede buer bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
romeo_gtr Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 hei har du tlf nr som jeg ringe anngående felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 passer disse på min E36 uten valsing? skal bruke bilen lite da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2008 Salg er utsatt inntill videre. Leter etter nye felger disse dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 hvor mye klaring har du på bakdekkene? er bilen din valset bake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 Har valset en del ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinE39 Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR.H Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Hadde jeg vært den som skulle selge disse, så hadde det ikke blitt noe salg for å skrive det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2008 Hehe, joda er fine felger som gir rette stuket. Men jeg vil ha noe nytt. Det blir definitivt samme stilen, so dont worry! Blir ingen sharif felgpakke med billig chrom for å si`re sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Er intrisert i felgene,hvis du har planer om å selge hadde planer om Originale M-double spoke felger,men lite respons fra selger som var litt skader på..så trenger du en kjøper så får du bare pm meg,kan hente i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Fortsatt selge? Du svarer ikke på pm.. Jeg byr deg 7500 henter til uka! Ta kontakt på 45258858.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 kan gi deg et bud på 8000kr å kan hente,hvis felgene er i bra stand da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 kan gi deg et bud på 8000kr å kan hente,hvis felgene er i bra stand da Jeg har nok bydd over det gutten min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 gutten min får se hva selger gjør,hvis han vil selge deg felgene uten å spørre meg om jeg byr mere,så er det opp til han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå