Mboy Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Heisann Lurte på om jeg skulle ringe og by på denne bilen, men eier blir sikkert fornerma viss jeg ringer og byr. "jeg har ikke peiling på hva den er vært" Men den ser jo veldig fin ut! http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjop ... px?Id=8095 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Den linken funka dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjop ... px?Id=8095 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Den ser veldig fin ut... Men har ikke US modellene en del mindre effekt enn Europa modellene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Den ser veldig fin ut... Men har ikke US modellene en del mindre effekt enn Europa modellene? For E36 er det tilfelle ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 Driter jo i hvor mye hk det er i en sånn bil! Detta er en bil som skal kruses rundt i på søndager:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Joda, det er jo opp til deg det. Tenkte kanskje bare du syns det var kjekt å vite... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 jess, veit at det er sånn i e36, men usikker på om det er sånn i e30. Men som sagt ingen betydning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 http://www.bmwccn.no/nor/kapittel1/m/index.htm Her står det litt info om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Ser for meg HØY prisklasse kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 Det jeg er redd for også, derfor blir han sikkert sur viss jeg ringer og byr. Men har det blitt solgt noen sånne her før? skulle vist hva de lå i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Ville ringt jeg, er han som oss andre liker han å snakke om bilen sin Og da kan du jo fiske litt på prisen, han vet helt sikkert hva han ikke selger for... Men står en fin rød M3 til salgs her på bimmers, har du sett den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Min kan du jo også få handlet. Men er vel kanskje litt høy prisklasse på den også? ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 Min kan du jo også få handlet. Men er vel kanskje litt høy prisklasse på den også? ... Din er nok det siden den er orginal. Har ikke sett den i gjøvik, men hørte rykter om at den skulle være fin. Hvorfor skal du selge? Blir det VAG sånn som alle andre på lena har? Siden jeg solgte e36 m3en har jeg savna den så jævlig, så må ha M bil igjen. Men tenkte jeg skulle ha e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Driter jo i hvor mye hk det er i en sånn bil! Detta er en bil som skal kruses rundt i på søndager:) Du har misforstått. E30 M3 skal brukes, og brukes hardt. Den er lagd for å piskes rundt en asfaltbane, ikke for å imponere fjortisberter (selv om den nok duger til det også) Hva den er verdt.... Ikke godt å si, men i mine øyne mindre enn Euro-utgaven da den ikke har riktig girkasse og alt for mye tungt utstyr.. Hadde heller valgt den røde som står til salgs her på bimmers. 150T er prisantydning på den, og det tror jeg skal være en ok pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå