Mboy Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1579822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 sikkert ikke. sikkert ombygd og ikke godkjent eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Må være noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 ingen av bildene stemmer med hverandre. Bilen på bildet tror jeg har vært mnd bil her inne, det er en M3 Gt. Bildet fra motorrommet viser lilla lakk, og bildet av interiøret viser sportsstoler og ikke vader stoler som det sitter i en M3. Hvem ville isåfall byttet fra Vader til sport i en M3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Interiøret kan også stamme fra en USA M3 der man også fikk vanlig sportstoler i E36 M3. Toppdekselet viser også at dette er en USA M3 motor (Hvis ikke bare toppdekselet er bytta) samt det også sitter en kompressor der..(turbo i annonsen) så ja..dette er nok bare tulj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Bare tull og oppspinn.... Sikkert en som har lagt inn for å irritere en eller annen med uendelig mange telefoner ang den rå M3'en til 145 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Er nok noen som skal irriterere en kamerat ellerno Opplevde selv det samme, en annonse hvor det stod at et digitalkamera gis bort, med mitt nr.. Fikk 40-50 ubesvarte anrop iløpet av en time kl 9 om morgenen, også fikk jeg UTROLIG mye meldinger!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 "Ring hele døgnet" stod det. HAHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Står jo også at det er multifunksjonsratt, ser ikke heeeelt sånn ut. Også, hvem er det som selger en 12år gammel turbo/kompressor-ombygd M3, som har gått over 120'000km, med garanti???? Høres noe tvilsomt ut det også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Var litt trøtt i dagtidelig når jeg kom over den, så hadde tenkt og ringe og ta den usett. Men så fikk jeg meg litt kaffe og skjønte at dette var for godt til og være sant. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Var litt trøtt i dagtidelig når jeg kom over den, så hadde tenkt og ringe og ta den usett. Men så fikk jeg meg litt kaffe og skjønte at dette var for godt til og være sant. hehe Der gjorde du en tabbe.. Fikk den for 135.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 hvor er turboen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Fikk man kjøpt M3 i norge NY med USspec motoren? Tror ikke det. så det er nok litt oppspin tror jeg:) Ser på innsuget.. er ikke individuelle gassspjeld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Bilen det er bilde av er en M3GT.... Så den annonsen er BARE tull og fanteri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå