Gå til innhold

Splitter ny M5 og M3(Sulland Auto as)

KiMMerN
 Share

Anbefalte innlegg

På en hjulstillingskontroll må bilen prøvekjøres etterpå for å kontrollere om rattet ble rett

Hæ? Man setter jo rattet rett, og justerer så. Hvorfor skulle man trenge kjøre noe?

Skjønte heller ikke den der.. man justerer jo hjulene etter rattet, ikke motsatt.. er rattet satt rett opp, og hjulstillingsapparatet er som det skal være, så blir ting riktig.

For all del, jeg synes det er helt greit de tar en liten prøvetur bare for å kontrollere at alt er OK, men da forventer jeg at det kjøres med andakt. Tror de fleste her mener prøvetur for å kontrollere eller finne feil er helt OK - det er idiotkjøring jeg/vi ikke vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...

Hm, er dette en person jeg evt kan benytte meg av også?

Hva/hvor er Furubakken?

Se: http://www.furubakken.no/

Har svært god erfaring med dette verkstedet.

Anbefaller Furubakken på det sterkeste jeg også. Jeg hadde en venn som kjente en som jobbet der som ordnet bilen min og tok alle servicene mine og Furubakken retter også skader på biler, jeg hadde min der når jeg var med i et lite uhell. De var veldig behjelpige osv osv. dette var når jeg hadde min bmw. 3 år siden vel og merke. Kjenner ikke noen der nå. Men regner med at servicen der er bra i og med at stenshagen ikke er lange biten fra her. Anbefaler også Stenshagen bil. De er veldig seriøse i hva de gjør. Har du en klage og skriver det skriftelig, så tro meg de ordner opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...