Torra tuning Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 jeg har selv montert senke fjærer fra weitec. Så tok jeg eu-kontroll å fikk den godkjent med fjærene uten papirer osv... Men lurte på hva kriteriene er for å få de godkjent i vognkortet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 jeg har selv montert senke fjærer fra weitec. Så tok jeg eu-kontroll å fikk den godkjent med fjærene uten papirer osv... Men lurte på hva kriteriene er for å få de godkjent i vognkortet? Hei. Må vel ha TÜV-papirer og hjulstillingskontroll tenker jeg snes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Jepp. I tillegg må lysene justeres. I samme slengen får du et BMW merkeverksted til å kontrollere monteringen samt skrive under og stemple dette dokumentet: http://www.bimmers.no/statisk.php?id=go ... ngspapirer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Men nå er det ikke sikkert alle får et verksted til og gjøre jobben da. Hva da med dette skjemaet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Om de gjør jobben eller kontrollerer at det er gjort riktig er ett fett. Jeg monterte sjøl og fikk BMW til å ta en sjekk og fylle ut dokumentet. De skrev t.o.m. under på at de var monteringsverksted enda de ikke hadde montert det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Okey.. Men kan ikke de som foretar 4 hjulskontrollen dokumentere det samme da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Jo. Jeg gjorde alt på ett sted. Men tilsynet har en forestilling om at alt må godkjennes av BMW (-Norge), derfor er det greit å få et BMW merkeverksted til å gjøre alt og skrive på dokumentet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå