Madox Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Jeg har nå ombyggd min bil E36 325i til m3. så jeg lurer på hva skal til for å få den godkjent via biltilsynet.. har dere noe gode råd ? er ikke de som regel veldig strenge på d? jeg har jo papir på d meste. håper dere kan svare mvh skal forresten legger ut bilder snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjsyse Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 hehe.. enten er du heldig, eller så sliter du nå Har ombygd min fra 316i til 325i, hadde kontakt med biltilsynet før ombyggingen, men nå i ettertid har de bare sagt en million forskjellige ting hver gang jeg har ringt, så nå etter 2 måneder ba dem meg skrive søknad. Kommet til 3 sider så langt og nesten 10 vedlegg, så får jeg hva man får til Men som regel, ombygging av bil til større motor er vanskelig å få godkjent, biltilsynet er så strengt, hvertfall her nordpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madox Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 oki damn.. her å i sørlandet huff.. men skal nok få den godkjent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Jeg må bare spørre, igjen; Hvorfor spør/søker dere ikke om slikt FØR dere begynner!? Ettersom du lurer på gode råd om hva du skal gjøre for å få det godkjent av biltilsynet, spør, ja nettopp, biltilsynet! Ingen her vet dette bedre enn dem. Et annet godt råd er å være tålmodig med dem, og bite tennene sammen når du får lyst til å skrike og skjelle dem ut. Biter du tennene sammen er det fortsatt håp, gjør du det ikke kan du glemme det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madox Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Ok.. jeg har prøvd de sier masse rart fra forskjelige biltilsynet ++.. så jeg søkte ikke.. satser på at d går greit hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå