Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nå ombygd E36 325i til m3. men har papir på d meste.. men er ikke biltilsynet veldig strenge på å få d godkjent? jeg har bytta alt understellet å alt fra motoren. men er i tvil om jeg klare å få d godkjent de er så strenge her jeg bor:( håper dere kan svare mvh

Skrevet

Spm. ditt har jeg ikke peil på. Men la bare merke til at du la ut posten i 3 forskjellige varienter for topic. Greit du er sugen på å få noen svar. Men dette er vel ikke nødvendig. :)

Skrevet

send søknad til sfoor. M3 er jo typegodkjent i norge så det er bare å dokumentere delene du har byttet

Skrevet

Hva har du papirer på.

For å få igang en ombyggingsprosess med Biltilsynet så må du sende en detaljert søknad til din nærmeste trafikkstasjon om hva, hvor og hvordan du vil gjennomføre ombyggingen. Chassinr og regnr må du oppgi. Noen ber også om at du viser hvor delene kommer ifra (evt kvittering/vognkort til donorbil).

Imidlertid liker de ikke at du bygger om FØR de har godkjent det...

Skrevet

Jeg har svart deg i den andre tråden, før jeg oppdaget at du har laget en til her. Så jeg kopierer teksten hit:

Jeg må bare spørre, igjen; Hvorfor spør/søker dere ikke om slikt FØR dere begynner!?

Ettersom du lurer på gode råd om hva du skal gjøre for å få det godkjent av biltilsynet, spør, ja nettopp, biltilsynet! Ingen her vet dette bedre enn dem.

Et annet godt råd er å være tålmodig med dem, og bite tennene sammen når du får lyst til å skrike og skjelle dem ut. Biter du tennene sammen er det fortsatt håp, gjør du det ikke kan du glemme det.

Skrevet

En "vanlig mann" fra biltilsynet som jobber i hallen vet nok mer om bil enn mange her tror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...