TinaMor Skrevet August 1, 2007 Forfatter Skrevet August 1, 2007 Hmmm.. vises til meg.. da prøver vi på nytt da
Fliid Skrevet August 1, 2007 Skrevet August 1, 2007 Om du prøvde å skrive med fonten her i forumet. Så vises det kun til de som har denne font. hehe
TinaMor Skrevet August 1, 2007 Forfatter Skrevet August 1, 2007 Om du prøvde å skrive med fonten her i forumet. Så vises det kun til de som har denne font. hehe blond... sambo prøver halvhjertet å forklare meg, men kommer ikke inn
jpse36 Skrevet August 1, 2007 Skrevet August 1, 2007 ja er vel m3 front og faceliftgrill. har ikke helt sansen for den grillen
-Roger- Skrevet August 1, 2007 Skrevet August 1, 2007 Da er det en M3 fanger og 97 grill (Facelift) Ser ut som fangeren er uoriginal også, for så vidt jeg kan se går den nederste lippen i ett med fangeren...
TinaMor Skrevet August 1, 2007 Forfatter Skrevet August 1, 2007 gjør nok d ja.. er en bil jeg har på prøve i kveld og i morgen... vi får se.. er jo bedre med sånn grill enn audi grill....
Odland318is Skrevet August 4, 2007 Skrevet August 4, 2007 Kan det stemme at uoriginal M-front ikke bygger like mye ned som ekte vare? Så bare veldig høy ut...om det har med senking å gjøre...? Synes heller INGENTING om 97-fronten som så mange andre her...
Ad|oS Skrevet August 4, 2007 Skrevet August 4, 2007 Odland318is: Tror nok at fangeren bygger like mye ned som orginal M-fanger, selv om det bare er kopi. Som du sier har det nok mest med senkingen å gjøre...
Odland318is Skrevet August 4, 2007 Skrevet August 4, 2007 Men dersom man brester leppa på uoriginal fanger har man vel kanskje et problem? Alt er vel helstøpt, så man kan vel ikke akkurat bare skifte ut leppa? Det er vel noe som skiller kopi fra original
Gjest Skrevet August 4, 2007 Skrevet August 4, 2007 u.org m3 front det der ja. ser d på den tidligere nevnte leppen og listene. Sleng ut noen fler bilder og info om bilen, så kanskje du får noen pekepinner på ting du bør sjekk før du eventulet handler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå