Bmweee Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 har ikkje bilder eller noe sånt..er en kompis av meg so vurdera å selge det..Som bilen står no er den ganske nedplukka og klar til å fjerne rust og så pussing for lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaMor Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 det var mye info ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Hæææ? Ja, utfyllende må jeg si ! Men uansett skal den vel egentlig stå under "Bmw biler selges" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Ja ekstreeeeeeeemt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 detta skjønte jeg ikke en dritt av! heeeeeelt sykt det du skriver om her alstå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Geeeeez! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Hmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Han har sikkert prøvd å svare i en tråd, så ble det til en ny post i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 http://bimmers.no/viewtopic.php?t=56364&highlight= denne tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 åå fan, blei litt feil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå