Tommy Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Har 2 stk originale BMW M collection skjorter til salgs. 1 Polo skjorte, og 1 T skjorte Begge er helt nye og i str XL Dette er skjorter som selges hos bl.a Bavaria og GS. Nypris er ca 600.- Selges (kun samlet) for 350.- inkl frakt Ser slik ut tlf 95742665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Send meg kontonummeret ditt på PM så overfører jeg penger ASAP og sender svar på PM med adressen du sender skjortene til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Betalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 Solgt, og sendt til Einar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Til Einar? Regner med det var en tasteleif? I såfall ikke første gangen jeg blir kalt det, har sikkert med første stavelse i etternavnet å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 Er nok en tasteleif, de er på vei i posten til deg ERIK. Er litt sliten, har ligget på kne i garasjen å lagt fliser i hele dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 fliser i garasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 fliser i garasjen? Jepp, fliser på garasjegulvet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 T-skjortene kom i posten i dag. Takk for en rask og ryddig handel! Og til lykke med nytt garasjegolv. Er det sjakk/race-mønster også? Eller noe annet "sprekt" å ha GTen plassert på? I vinterdvaletråden så vi jo alle hvor godt du steller med GTen, og at du har R6en under trappa i gangen. Jeg har også hørt om folk som har MCen på stua, men en annonse jeg fant på mobile.de tar kaka! Selger har E30 M3en på stua (wohnzimmer stod det i annonsen): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 Bra du ble fornøyd. Blir ikke sjakkbrettmønster (det har jeg på veggen) men noe grålig. Legger ut bilder i vinterdvaletråden i neste uke, når listverk og ny innredning er på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå