Gå til innhold

s:BMW 520i E34 1988.. 15 000,- |billigere v rask handel

leirviken
 Share

Anbefalte innlegg

vurderer å selge min BMW 520i E34 88mod.

bilen står i nord trøndelag.. og info finner du her: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username=

bud ønskes :)

noen bilder av bimmern min :wink:

Bilde002.jpg

emblemet bak har jeg :wink:

bmwbmw003copy.jpg

bmwbmw012.jpg

Bilde023fgh.jpg

bra interiør=)

DSC00440.jpg

Lenge siden bilen ble EU godkjent? Hvis nylig godkjenning, noen merknader?

Er serviceintervallene fulgt opp?

Er sprekken i frontruten av en slik karakter at den må skiftes for å få bilen EU godkjent?

Blir rusten og håndbrekket fikset opp før salg?

Har bilen vært kollisjonsskadet? Andre karosseriskader?

Hvilken motor står i bilen 12 v eller 24 v?

Noen ulyder fra motoren? Mye oljeforbruk?

Er det noen lekkasje fra kjølesystemet; radiator, vannpumpe, toppakning og varmeapparat er tett?

Er det noen ulyder fra girkasse, bakaksling og hjullagre?

Er det noe slark i hjulopphenget?

Noen andre feil med bilen enn det som er nevnt?

Tilstanden på sommer og vinterdekkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei=)

eu godkjent i sommer 06.

i serviceheftet står ting på tysk.. den ble importert i 96.

det er ikke sprekk i frontruta.. men en stripe åver den, etter at forige eier brukte viskeren uten pusser på.. tror nok den må byttes jah!

nei fikser ikke rusten og håndbrekket før salg, desverre.. hadde heller beholdt den selv da, og gjort den strøken.

ikke kolisjonsskadet eller noe.

12v i denne ja.. 24v kom vel ikke før på 90tallet.

ingen ulyder i motor og heller ikke mye oljeforbruk nei!

ingen lekasjer! toppen ble byttet i sommer 06 og pakning helt tett!

ingen ulyder fra girkasse! det er en ulyd bak da.. men kommer ikke på hva det heter.. men har i såfall den delen som skal byttes ut! og den følger med! har ikke hatt tid til å byttet det. bilen er i bra stand.. men fant hull i eksos i går.. men lett å ordne. sommerdekk er dårlig.. men det brydde jeg meg ikke om da jeg kjøpte bilen.. for hadde planer om å kjøpe større felger uansett. vinterdekk er helt super!

legger opp noen ekstra bilder.. :wink:

(pris er satt ned fra 20 til 15)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eksosen:

IMG_6860.jpg

stripe over frontruta

IMG_6887.jpg

vinterdekk:

IMG_6882.jpg

jeg kjøpte bilen for å ha et prosjekt.. derfor var det helt greit at det var noen feil med den. men skulle jo egentlig fikse disse feil før jeg solgte den.. men pga. stor interesse for turbo og et veeeldig lavt budsjett. så blir det nok inkjøp av volvoprosjekt(synn å si dette på et bmw forum, men så fort jeg har utdanning og jobb så blir det bmw igjen :D )

fint at det endelig kom noen spørsmål=) prøvde å svare så godt jeg kunne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei=)

eu godkjent i sommer 06.

i serviceheftet står ting på tysk.. den ble importert i 96.

det er ikke sprekk i frontruta.. men en stripe åver den, etter at forige eier brukte viskeren uten pusser på.. tror nok den må byttes jah!

nei fikser ikke rusten og håndbrekket før salg, desverre.. hadde heller beholdt den selv da, og gjort den strøken.

ikke kolisjonsskadet eller noe.

12v i denne ja.. 24v kom vel ikke før på 90tallet.

ingen ulyder i motor og heller ikke mye oljeforbruk nei!

ingen lekasjer! toppen ble byttet i sommer 06 og pakning helt tett!

ingen ulyder fra girkasse! det er en ulyd bak da.. men kommer ikke på hva det heter.. men har i såfall den delen som skal byttes ut! og den følger med! har ikke hatt tid til å byttet det. bilen er i bra stand.. men fant hull i eksos i går.. men lett å ordne. sommerdekk er dårlig.. men det brydde jeg meg ikke om da jeg kjøpte bilen.. for hadde planer om å kjøpe større felger uansett. vinterdekk er helt super!

legger opp noen ekstra bilder.. :wink:

(pris er satt ned fra 20 til 15)

Helt konkret, hva består rustskadene som nevnt i salgsannonsen av? Er det rustet hull i bilen noen steder? Hvordan er bilen bilen kjørt? Lenge siden skiltene ble levert inn? Hvorfor ble skiltene levert inn?

Ser at du har satt ned prisen fra kr 20 000,- til kr 15 000,-. Siden det er så mye som må gjøres med bilen den kan bli EU godkjent, synes jeg at kr 15 000,- er for mye for bilen. Er du villig til å gå enda mere ned i pris hvis rask handel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lakkrust noen steder. mn ikke mye! lett å ordne! jeg ville nok ha byttet framskjermene.. men det er egentlig nok å bare bytte ut den nederste delen av skjermen. også har vel jekk festene fått seg en trøkk.. mn det er ikke værre en at det kan fikses. skiltene ble levert in 6/7-07. pga jeg ikke har lappen.. og skulle egentlig fixe opp bilen før jeg satt på skiltene! er ikke skyldig noe eller slikt. og ingen heftelser! bilen er pent brukt! ikke kjørdt hardt, aldri!

15 000,- er jo egentlig ikke så mye for en slik bil da.. men pga disse feilene.. så skjønner jeg kanskje at du ikke vil gi så mye.. men hvor mye må jeg gå ned da? det er en grense for meg også da.. for får jeg ikke nok, så vil jeg heller beholde den selv :roll: men du får si en pris du vil gi for den da, så skal jeg vurdere det! vi skal vel alltids bli enig om en pris :wink: Meen.. det er kun ved hurtig avgjørelse!

ellers kan du jo ta deg en tur oppåver da, så du får sett litt på bilen :wink: såå kan vi snakke pris=)

jeg kan kontaktes på tlf da: 40013548

nye bilder:

IMG_6889.jpg

IMG_6892.jpg

IMG_6894.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synest ikke at 15k er så gale pris egentlig.

koster vel ikke så mye å rette opp i de feilene`?

nei, det er egentlig en grei pris.. men ikke alle har så kjempelyst til å begynne med rustsveising og slikt når de nettopp har kjøpt bilen :roll: så derfor er prisen litt diskuterbar :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synest ikke at 15k er så gale pris egentlig.

koster vel ikke så mye å rette opp i de feilene`?

nei, det er egentlig en grei pris.. men ikke alle har så kjempelyst til å begynne med rustsveising og slikt når de nettopp har kjøpt bilen :roll: så derfor er prisen litt diskuterbar :wink:

Ved nærmere ettertanke er jeg ikke interessert i bilen likevel. Frister ikke med reperasjoner rett etter en bilhandel. Får håpe at du får solgt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...