Mauro Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Hallo igjen bmw folk <3 Henter en 2002 Bmw 320 Cab i morgen. Det er den det ligger bilde av her på forumet som hadde en jordetur 16. Mai, men er helt fikset opp. Var bare forstilling og bakstilling som fikk seg en trøkk. Alt er fikset på merkeverksted. Gleder meg som en liten unge. Håper alt går etter planen... Samme bil som denne i annonsen. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1581422 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Feit sommertralle det her =) Du får gi tilbakemld på om alt går i orden, å slenge inn noen bilder av den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Skal ta bilder i morgen Godt å være tilbake i bmw "gjengen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 Da drar jeg for å hente gliset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 jan erik sin bil du kjøpte ja! er en pen og strøken bil det! utentvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Pen cab! Grats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 jan erik sin bil du kjøpte ja! er en pen og strøken bil det! utentvil! Stemmer det Han tok golfen min i mellom. Slenger opp ett bilde straks. Skal lakkerest snart. Er stor fargeforskjell på panser og resten av bilen. Motorforum er noen surre hauer Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Gratulerer med lekker cab Fine felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 jan erik sin bil du kjøpte ja! er en pen og strøken bil det! utentvil! Den han ikke klarte svingen med her i mai?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Gratulerer med lekker cab Fine felger Helt klar fine felger ja Fet sommertralle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 jøss,har aksel rydda vekk bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Gratulerer med kjempeflott cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Gratulere med "ny" fin BMW Cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 Takk takk Har virkelig kost meg i dag. Kjørte så klart med taket nede i 13 grader haha... Er jo første dagen så. For å være helt ærlig, så har det ikke gått helt opp for meg, at jeg eier den bilen, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå