kai Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 har satt i 2,5 motor i 318 min. så har æ ettermontert turbo, men motorn kutte når æ kjæm opp på turtall. når d verke som turbon ska kom for fullt kutte d. nånn som veit ka som e feil?????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 jeg tror at noe av problemet er at jeg ikke skjønte en dritt av det du skrev... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 motorn slutter å dra på ca 4500 i turtall, (kutter helt) noen ganger begyner den bare å puttre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Styletech Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 uten å ha for my peiling, kansje fuel cut.. ikke nok bensintrykk eller at den ikke får nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 har montert bensintrykksregulator men d er ikke noen forsjell om jeg skrur den på minimum eller maks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 jeg har en venn som har gjort d samme som meg, hadde samme probleme hann å, men til hann forsvant probleme bare plutseli mens han kjørte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Styletech Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 hmm da bli d væll straks verre for min kompetanse.. ikke trekke d falsk luft heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 tenning? blåser ut gnista? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 tror ikke d er noe falsk luft. den går jo helt rent å normalt på mindre turtall, å jeg får høyere turtall viss jeg ikke gir full gass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Bare et litt dumt spørsmål: Du bruker ikke den orginale 318 pumpa?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 det kan nesten høres ut som om du får bensin kutt som nevnt over.. kan også være en mulighet at det er som "jørgen" skrive og, at når det blir mye trykk og oftere høye trykk, at gnistn på pluggen ikke klarer å antenne drivstoffet.. skulle kanskje prøvd å skifte plugger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Høres veldig ut som fuelcut. En anen mulighet er jo at llm er gåen, men da burde du merka det på tomgang også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Du bør prøve å bytte tennings deler. Som plugger, fordelerlokk og rotor. Jeg fikk ikke for lite bensin for pluggene var våte oppover gjenngene.. Dette hjalp på min 318i m40 turbo. Tror gnissten blir blåstr ut. Prøv og bytt til litt større dyser så slipper pommpa di å jobbe så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-320i Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 kjøp det ny bensin pumpa se den som passer best for deg http://www.mamut.com/kollevold/prodlist.htm det bør du ha. pga alt blir mye betre med ei bra pumpa. og kjøp deg msd tennings forsterker og nye plugga. og så viss det er vanleg bensintrykks regelator du har. ville eg ha bytte til progresiv regelator. berre med å gjera dette vil sikkert ikkje berre bilen din gå bra. men den vil gå betre. snakker av erfaring. eg btyya til to AEM 255l pumpe og berka det berre på det at bilan vart friskere i gassen. lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 Bare et litt dumt spørsmål: Du bruker ikke den orginale 318 pumpa?? bruke orginal pumpa ja, men sjekka å d e samma pumpa i 1,8 som 2,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå