Gå til innhold

TURBO TRØBBEL

kai
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

det kan nesten høres ut som om du får bensin kutt som nevnt over.. kan også være en mulighet at det er som "jørgen" skrive og, at når det blir mye trykk og oftere høye trykk, at gnistn på pluggen ikke klarer å antenne drivstoffet.. skulle kanskje prøvd å skifte plugger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør prøve å bytte tennings deler. Som plugger, fordelerlokk og rotor. Jeg fikk ikke for lite bensin for pluggene var våte oppover gjenngene..

Dette hjalp på min 318i m40 turbo.

Tror gnissten blir blåstr ut. Prøv og bytt til litt større dyser så slipper pommpa di å jobbe så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp det ny bensin pumpa se den som passer best for deg http://www.mamut.com/kollevold/prodlist.htm

det bør du ha. pga alt blir mye betre med ei bra pumpa. og kjøp deg msd tennings forsterker og nye plugga. og så viss det er vanleg bensintrykks regelator du har. ville eg ha bytte til progresiv regelator.

berre med å gjera dette vil sikkert ikkje berre bilen din gå bra. men den vil gå betre.

snakker av erfaring. eg btyya til to AEM 255l pumpe og berka det berre på det at bilan vart friskere i gassen.

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...